توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

۵۰


شصتم چلاق ، زبونم لای در اگه بخوام شما رو از نون خوردن بندازم (لووول)

من تا آخره بلاگ اسکای تشریف دارم عمرا جا خالی نمیدم ؛ من تازه داغ شدم (هه هه هه )

درمورد میتینگ فکر کنم به بعضی ها برخورد

اوشگول 22 ساله و مرصاد 18 ساله ؛ شما دوتا اگه سنتون هم دو رقمی نشده بود زورچپونیتون میکردیم تو میتینگ

خوب درمورد این یارو که هر دفعه به اسم یکی کامنت میذاره ؛ فکر کنم خودتم دیگه خودت رو نشناسی ، من که حدس میزنم کی باشی

و تمام این حرفات هم بخاطر اینه که ضایعت کردم و حسابی داری میسوزی؛ اینطوری میخوای خودت رو آروم کنی

- اگه اینطور نیست چرا با اینکه این بلاگ رو به مکانی که فقط راست ِ کار خودته تشبیه میکنی هر دفعه میای؟-

برام مهم نیست چی میگی ؛ برای تمام کسایی هم که میان اینجا مهم نیست که تو چی بلغور میکنی پس خودت رو جمع کن

- خوشم میاد خودشم میدونه جزو آدما نیست -

............

اووووووم خوووووب چند تا سوال در مورد فلسفه ی پدر و پدر شناسی از علما داشتم هر کی درست جواب بددددددده

درست جواب داده دیگه (هه هه هه )

1- چرا با وجود اینکه ما میدونیم یکی پدر داره بهش میگیم بی پدر؟

2- چرا با وجود اینکه ما میدونیم یکی پدرش تو دریا غرق شده میگیم پدر سوخته؟

3- چرا با وجود اینکه ما میدونیم پدر یکی سگ نداره بهش میگیم سگ پدر؟ ( سگ ِ پدر)

4- چرا با وجود اینکه ما میدونیم پدر یکی این وسط هیچ کاره س بهش میگیم توله سگ؟ ( لوول رو بیا تو ربط ِ بی ربطش )

 

هرکی بتونه این سوالا رو جواب بده طی مراسمی با شکوه لقب خدای علما متعلق (!!) به وجوده پر بارش میشه ...

نظرات 22 + ارسال نظر
اوشگول جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:07 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

چون کسی که این حرفها رو میزنه کونش میخاره.

علی جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:09 ب.ظ http://redemption-in-hell.persianblog.com/

سلام.
ممنون که سر زدی اگه تو فهمیدی اینارو برای چی میگن
من هم فهمیدم فلانی واقایان ایکس و ایگرگ هم فهمیدن معلوم میشه برای چی میگن راستی منو زرتشت میتینگ نیستیم

بچه مثبت جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

سلام امیدوارم همینجور داغ بمونی
درمورد سوالت چون تره به تخمش میره حسنی به باباش واضح تر اینکه ژدر مسول رفتار بچه اش هستش اگه به بچه ای گفته بشه خدا پدرتو بیامرزه یعنی اینکه بابات مستحق این آمرزش هست با این زحمتی که واسه تربیتت کشیده و اگر به بچه ای گفته بشه پدر سگ یعنی باباش یه جایی کم و کسر گذاشته که امروز بچه مستحق شنیدن این حرف شده .. مردم بابا
پلیده بهشت منتظر ماست بیا تا برویم
بای

مرصاد جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:52 ب.ظ http://martike-gharneshin.blogfa.com

اعلام حضور!(فعلا)

علی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:44 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

نفهمیدم قضیه میتینگ چیه؟
پلیده بپیچون نبودی(هاهاها)

علی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:53 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

اینم پاسخای عالمانه من:
اینا همشون بر میگرده به یه قانون کلی >>>
۱-بعضی ها بود و نبودشون یکیه
۲-به هر حال ممکنه با وجود امکانات زیادم ک..ن آدمیزاد بسوزه
۳-بعضی از آدما از جد بزرگوارشون چیزایی رو به ارث میبرن
۴-ما ظاهر قضیه رو میبینیم شاید در متن اصلی باشه به هر حال تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزکی
هاهاهاهاهاها

قورباغه بهمن شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:34 ق.ظ http://loverfrogs.pesianblog.com

در مورد مقوله سگ که فکر کنم همش مربوط به سال سگ باشه.
بقیش هم تقصیر این حضرت آدم ؛ این پدر بی پدر ما.

چرا بلاگت اینطوری شده قورباغه ی من؟

میترا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام پلیده جون
باور کن اشتباه میکنی
من اون نیستم به خداااا {چشمک}

شهرام شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ق.ظ

اخه این ک...س شعرا چیه میگی؟

یه چیزی تو مایه های تو

آرش شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام
اولین باره اینجا میام
اینجا کجاست؟؟؟
از کامنتها معلومه که ....

دیگه هم نمیام حیفه چشام که همچین مطالبی رو بخونن اون دنیا چه جوری جوابشونو بدم

شمام خانم چه جوری جواب انگشتهاتونو که به دستور شما این مطالب رو تایپ میکنن میدید؟؟

بای

بله پدر روحانی شما درست میفرمائیییییید
آخه الدنگگگگگگگگگگگ
دیدی نتونستی با دری بری پیش بری حالا با لباس روحانیت اومدی جلو؟

دختر شرور شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:19 ب.ظ http://wickedcourtier.blogfa.com

سلام ایجا هم عالمه جالبیه همه با هم دعوا دارن
اومده بودم ضمن دیدن مطالبت ازت تشکر کنم که به من سر زدی
باااااای

بچه مثبت شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:25 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

سلام پلیده (چشمک)
خوبی (عشوه)
نیستی (قمیش)
کی آن میشی ( دوباره چشمک)
لجم میگیره از این کامنت اه اه
ژلیده ملت راست میگند یه چیز بنویس که دوریال بیارزه همش دری وری مینویسی از رفته گر محلتون بنویس با اون قد رعناش از اینکه چه شکلی عاشقش شدی امیدوارم جنبه انتقاد و داشته باشی
بهشت داره پر میشه فکراتو بکن .
بای




چشم دیگه فرمایشی نبود؟

شهرام شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:09 ب.ظ

دلت میخواد اینجا هم که میام موش مرده باشم...
میدونی ما ادما مثل یه سیب میمونیم که یه طرفمون کرم خورده اس .....یه طرفمون سالم
اینجا که میام اون طرف کرم خورده ام خودشو نشون میده ...و اگه تو جه کرده باشی تو بعضی وقتا که میای جای من اون طرف سالمتو نشون میدی .......شرایط اینطوری ایجاب میکنه
....
خانومی نمیخوام برم منبر ....از اونایی هم که میرن منبر بدم میاد .....نصیحت هم نمیخوام بکنم ...تو خودت عاقلی .....
اما تو خوبی ....قبلا هم گفتم ......خیلی خوبی .....
ادما همه رذالت دارن .....کرم خوردگی دارن .....اما دلیل نمیشه اونا رو عیان کنن .....
این مطالب با شخصیت تو هماهنگی نداره......واقعا خودت لذت میبری از این کو...س شعرا ....ارضات میکنه ..
فک نمیکنی خیلی زود دیگه برات جذابیت نداشته باشه ...
اکثر این دوستایی که میان اینجا میشناسم ...بعضی هاشون عجیب قلم شیوایی دارن ......من اوشکول رو میشناسم ...
کسخل مالیاتی رو هم همینطور .......اخرشن ....
تو به همین پستت یه نگاهی بکن ........نظرت چیه ؟
ممکنه بهم بگی بتوچه بچه.........بگی ک...ون لقت....
بگی دلم میخواد .........بگی زر زر زیادی نکن .....

اما من اشتباه نکردم .....تو بهلولی ......عاقلی در لباس دیوانگی ..........
یه بار بهت گفتم ...بعضی ها به هوای کباب اومدن اینجا ....به این خرداغ کردن خاتمه بده اگه میشه.......
دوباره شروع کن .....

ای بابااااا
تو که من رو خیلی مٌردی

ناشناس یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ق.ظ http://doxy.blogsky.com

....سلام...
.
.
.
.

بابای
.
.
.

!!

حامی یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ق.ظ http://khodekhodam.blogsky.com

سلام پلیده
کاش جمله زیری رو هم خونده بودی: شاید بنویسم آنچه نمی خواستم هیچوقت نوشته باشه.راستی از قسمت پیوند وبلاگم به وبلاگ دیگه من برو شاید جوابتو بگیری.آره من مدیر همچین وبلاگی بودم و هستم همزمان.حتما خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.یه جمله . فعلا بای:<<بیشتر آدمها با چنان شتاب نفس گیری به دنبال لذت هستند که دوان دوان از کنارش می گذرند.>> حامد

علی یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:48 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

جوابت خیلی........بود
بابا حالا عالم شدی که تخویل نمیگیری
واسه پستات نظر قبول نمیکنی
بابا دموکراسی!!!!!!!!!!!!!
جنبه
این میتینگ بکجا رسید؟
در ضمن منو ترکوندی بابا مظلوم
ای مورد ظلم قرار گرفته
ای کسی که بهت ظلم میکنن همه
ای...........
هاهاها

علی یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:11 ق.ظ

باز له شدی؟

صادق یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:23 ق.ظ http://natureiran.persianblog.com/

بابا تو پلیده نیستی!
پدیده ای!
مواظب باش چشم نخوری!

جودی آبوت یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:50 ب.ظ http://judy-abbott.blogsky.com

سلام . والا اول یکباره دیگه توضیح بده چی چی داداش ؟
شوخی کردم اتفاقا سواله جالبی بود بذار روش فکر کنم حتما بهت جواب می دم

بهزاد یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام خانوم
حالت خوبه؟
ماشاالله خیلی عالم هستید شما
بهتون تبریک میگم

بهزاد یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:41 ب.ظ

دوباره سلام خوبی؟
پلیده جون یه سری سوالات خصوصی داشتم خیلی دلم میخواد جواب بدی
مثلا اینکه از چه چیزایی خوشت میاد ( رنگ ، غذا ، میوه ،فصل ، ورزش حتی ماشین و....)
و عکس همین سوالا یعنی از چه رنگ بدت میاد تا آخر
هر چی رسید به ذهنت بگو ، از چه کارایی خوشت میاد از چه کارایی بدت میاد
اگه بگی خیلی ممنون میشم
این ها رو به حساب فضولی نذاریا
فقط یه سری سواله همین
بای

کسخله مالیاتی دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:35 ب.ظ http://koskhole.blogsky.com

لطفاْ بشاشید
البته اینجا نه ... یه مجلس فاتحه خونی هست در بلاگ جناب کسخله مالیاتی (( به لقب ستاره کسخل مفت خر شدند!))
اونجا واس دبلیو سی تشریف فرما شوید
حضور سروان گرامی باعث شادی روح آن عزیز سفر کرده خواهد بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد