توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

سلام خدا ! میشه بگی اینجا چه خبره ؟ !


م..ده ش...ر این  م...لکت رو ببرن که تا ابرودهر ( املا صحیحش رو نمیدونم ) قصد آدم شدن و به نوعی متمدن شدن رو ندارن ، به اسم د....ن و امنیت هر گ...ه ی میخورن ... میدونید در مورده چی حرف میزنم؟ همین طرح مبارزه اس...امیشون  ( جالب اینجاست که ۸۷ ٪ تهرانی ها هم راضین!! )؛ خدایی من یکی خیلی شاکیم ، بجای اینکه بیان اصله کاری ها رو به بند بکشن زورشون به ما میرسه ، طوری برخورد میکنن که انگار با یه قاتل بالفطره ( اگه درست نوشته باشم )  مواجه شدن ... تا عمر دارم یادم نمیره که بخاطر پوشیدن برمودا بیان پای آدم رو رده ی تیغ بندازن ، آخه کجای این دنیای بزرگ از این کارا میکنن؟ ، پسرا رو بخاطر آستین کوتاه بگیرن عینه خر کتک بزنن البته با این یکی حال کردم چون وقتی میان زنها رو انقدر محدود میکنن لجه آدم در میاد ،یا از همه خنده دار تتتتتتتتتتر به طرز وایسادنت گیر بدن !!! طرف فقط دوتا شصتش تو جیبش بود که به تریپ آقایون برخورد و با یه تشر گفتن : جلو من اینطوری واینساااااا!! آخییییی بمیرم برااااات ، آخه تو چقدر نازی ، فقط میشه بگی از ک...نه کدوم فیل افتادی ؟؟؟!!!   اصلا اینا چیکاره هستن که به مردم گیر میدن؟ خیلی راست میگن جلوی خلاف کاری رو بگیرن یا این بازیگرا که عینه ج ...د ها میگردن  ؛  م...ت ما عقده ای تشریف دارن  یعنی عقده ایشون کردن مثاله یک ندید بدید ه  اصیل !!

نمیدونم گرفتنتون یا نه اما من به شخصه از 1000 کیلو متری که میبینمشون قلبم درسته میاد داخل دهانم ، طوری شده که اگه ارازل برام چاقو بکشن حاظر نیستم خبر بدم البته این مسائل انقدر پیش و پا افتاده هست که آقایون خودشون رو خسته نکن!! ، چند وقت پیش یه مرتیکه تو ماشین نشسته بود و از زنها عکس میگرفت ، خیلی خوشگل دوربینشو گرفته بود بالا و تق تق عکس مینداخت منم خبر دادم بهشون و گفتن خیلیییی زوووود!! تشریف میارن ؛ بنظرتون اومدن؟ شانس اوردم دار و دسته ی قاچاقچی ها اسیرم نکرده بودن !!

نمیخوام فمینیست بازی در بیارم اما از هر چی مرده حالم بهم میخوره ، نمیدونم چطور به خودشون اجازه میدن که برای نوع زندگیه یه فرد تصمیم بگیررررررررررررررررن ، واااااااااااااااااااااااااااااااااااای خداااااااای من ، دیگه کم اوردم ، من که میخوام برم تبعه اروپا بشم دیگه از این وضعیت خسته شدم ، اینجا کمتر از وزیر باشی به هیچ جاشون به حساب نمیارنتون البته همه جا همینطوره اما اینجا تابلو تره! ....

 

.

.

.

 

هر کی از این برخوردهای عبرت آموز! با این حافظ های جان و مال و ناموس! و... داشته بگه تا برای همگان تجربه بشه تا دیگه از این غلط های اضافی که این عزیزان رو دلخور میکنه انجام نددددهننننند نقطه سر خط.!!

 

.

.

.

 

از این حروف برای پر کردنه جای خالی ها کمک بگیرد ( برای کسایی که مغزشون ترانزیستوریست )

 م

 ر

 وو

 ی

 ل ل

 ن

 

.

.

.

 

 

**** خدایا من رو ببخش قصده جسارت نداشتم اما این آدمایی که آفریدی بدجوری میرن رو مخه آدم ؛ چرا بهشون اجازه میدی که هر بلایی میخوان سرمون بیارن ؟ تو که میتوننننننننییی ، پس چرا هیچ کاری نمیکنی آخخخخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودت که همه چیز رو میدونی ، اینم میدونی که دنیا پر شده از پپه هایی که اصلا از هیچی خبر ندارن و نمیدونن خیلی راحت آزادیه عملشون رو گرفتن ... همین دیگه ****

 اااا میتینگ گذاشتتتتتتتتتن اونم فردااا... من که نمیام هرچی عینکیه صد در صد ریختن اونجا ... من فقط میتینگ مسعودینا میام ... ممل تو هم خواستی بیا اونجل ... فکر کنم چایی هم میدن