توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

۵۷- عکس من و بشوک و سلی


دیشب رفته بودیم تفلد

تفلد یکی از دوستای دوستم

تفلده فوق العاده بیکلاااااس ، مسخررررره و چرررررتی بود

چند تا از بچه های نتی رو هم از طرف خودم دعوت کردم ولی شانس اوردم نیومدن مگه نه کلی سه میشد

یه مشت آدمه درودهاتی ریخته بودن اونجا هی قر میومدن و مسخره بازی در میوردن

آدم یادِ رفتار و حرکات آدمای عصر حجر میوفتاد از تیپشون گرفته تا غذا خوردنشون عینه این دله هاااا بودن

کم مونده بود اون وسط خودم رو از دست اینا جرررررر بدم

منو باش فکر میکردم نسل اینجور آدما منقرض شده ....

به دررررک اصلا به من چه بابا

به قول خاله ام نه اینکه خودت خیلی تفه ایی هی هم اینو اونو مسخره میکنی....

والا نه اینکه خودم خیلی باحالللللللم ؟؟!!

خدا همه گناهای خاله ام رو بیامرزه ماشاالله خیلی حالیشه...

.

.

.

حالا از اونا که بگذریم میرسیم به همسایه عزیز و فوق العاده های کلاس ما

این یارو همسایه ما یه بچه 18 - 19 ساله داره که چند روزه من رو اساسی جررررررررر دادند

اتاقامون تو یه ردیفه از طول در نتیجه پنجره هامون هم تو همون ردیفه!

حالا این جوجه فنچ ما مثل اینکه تازه سلن دیون رو کشف کرده همش سلن گوش میده

کاش حداقل ترانه های متفاوت گوش میداد اما ماشاالله انقدر متنوعس! که فقط یه ترانه شو گوش میده

وااااااااااااای به جاااااااااااااااان خودم راست میگم

شاید باورتون نشه صبح که میشه همینطوری پشت سر هم ترانه "مای هرت ویل گو" رو ریپیت میکنه

من چون بیشتر صبحا خونه ام از این تایمش خبر دارم اما احتمالا سانس ظهر وعصر هم داره

تازه یه بار هم یه سی دی رو با نخ براش فرستادم دم پنجرش تا اونو بذاره ، که برگشت گفت باشه بعدا گوش میدم!! و باز کاره خودشو ادامه داد

ااااای آدم ک..نش میسوززززززه ، منم از حرسم رفتم براش حالم بده ی بنیامین رو گذاشتم واقعا که خودم حالم داشت بهم میخورد

تازه چند ساعت بعدش اومد گفت میشه سی دی بنیامین نت رو بدی به من آخه مال من خرابه

خدایی اگه جای من بودید از دست این همه آدم باحااااااااال واند همه چیز که اندازه کاکتوس هم نمیفهمن چیکار میکردید؟

( خاک تو سر کاهو کنم)

.

.

.

.

اینم عکسی از پلیده ، عجوزه ای ندیده!! و بشوک و سلی جون

توجه:

این سه عکس هم زمان توسط یک عکاس حرفه ای شکار شده

که عکس بشوک و سلی جون وقتیه که برای اولین بار من رو دیدن

 

                                              

 

دیدید چه نااااززززززززززم من اون لنگ چشمم که آبیه رو خیلی دوس دارم بخاطر همین هر کی تو چت رنگه چشمام رو میپرسه میگم آآآآبیییییییه

 

 

نظرات 26 + ارسال نظر
از پلیده ---------------> به ممل چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:08 ب.ظ

درود بر ناجیه من مسسسسسسسسسسسسسترررر
مممللللللللللل کییییییینگ ککککککککککنگگگگ
(لول)

علی چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:29 ب.ظ http://http://redemption-in-hell.persianblog.com/

سلام متن باحالی بود
بابا بازم پیش ما بیا خوشحال میشیم

علی چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:46 ب.ظ http://redemption-in-hell.persianblog.com/

سلام تمام سعیمو میکنم حتما بیام
ولی اگه نشد ببخشید
چون داداشم شبا از سر کار میاد وواسه پروژش میاد پای کامپیوتر
ولی بازم تمام تلاشمو میکنم بیام
ممنون

بهمن چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.loverfrogs.persianblog.com/

من عاشق این تولدای پر از جواد بازیم.
دیش دیش دارام.....

من خودم و مسعود چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ http://3tadoost

(((((((((: !!

ممل کینگ کنگ چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 ب.ظ

نووووووووووووووووووکرتم
ای ایشاالله که من قربووووونت بچسبممممم
اماااااااا...
بدمممم میاد از اینایی که خودشوون شاسکول هستن و هی فکر میکنن بقیه جوات هستن
مثلاْ
... همین دیگه

ممل کینگ کنگ چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:48 ب.ظ

الانم که نرگس داره میده
برم ببینم چی چی داره میده
... بیا
ذهنتون بیمار هست
منظورم سریال نرگس بوود جفاتی

از پلیده-----------------> به ممل پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ق.ظ

حالا کی گفته من با کلاسم؟
من که گفتم همچون تفه ایی هم نیستم
تازه من تو شاسکولستان بدنیا اومدم

علی پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ق.ظ http://http://redemption-in-hell.persianblog.com/

سلام
بابا شرمندم کردی
دستت درد نکنه خیلی خوشحالم کردی
جشن تفلد اینترنتی ندیده بودم
اصلا انتظار نداشتم فربووووونت برم وبر گردم؟ خو استی بگو برنگردم
بازم دستت درد نکنه
ولی
این تفلد فردای من دو حال داره میتونه خیلی خوب ودر حد جاودانه ترین خاطره باشه( البته با کاری که تو کردی حتما یادم میمونه) یا خیلی بدچون فردا نتیجه کنکور میاد منمکه از سراسری قطع امید کردم همه امیدم به ازاده.........
دعا کن قبول شم
بازم ازت ممنونم گلم
راستی این اهنگ سلندیون معرکه ترین اهنگ پاپه که من شنیدم ولی چند بار نه صد هزار بار.................


علی پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ق.ظ http://redemption-in-hell.persianblog.com/

راستی پلیده
بازم ازت ممنونم
واقعا خوشحال شدم

علی پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

سلام سلام
منم تبریک میگم تولدتو علی
ایشالا قبول بشی
پلیده عجب چشمایی داریا
منو مردی عزیزم
(فقط تخه چشات)
راستی این لنزو از کجا گرفتی خانوم خشگله
این دفه یه تولد برو که بیشتر حال کنی
هاهاها

علی پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

دودورو دودود
سلی
دود دورودود
سلی
فقط بنیامین >>>
اه اه اه اه اه اه اه اه
هاهاها

م پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 ق.ظ http://mm2.blogsky

قاطی کردن هم عالمی داره

بهزاد پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام
خوبی؟
عجب تولدی رفتی ها دلم برات سوخت
از این به بعد بیشتر دقت کن
راستی تولد علی هم مبارک

میترا پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:00 ب.ظ

اوااا خاک بر سرم نفرر۱۵ شدم
خوبی خواهر؟
بابا تو دیگه خیلی نازی دسته همه رو از پشت بستی (خنده)
کلک من که عکست رو دیدم (جیگر منی)
فدات بششششششم
راستی اون کاری رو که گفته بودی انجام دادم
ممنونم
بای بای عسسسله من

میترا پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:03 ب.ظ

راستی تولدش مبارک

شهرام پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام.....
چطوری خانوم.....روبراهی تو...

زرتشت پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ب.ظ http://redemption-in-hell.persianblog.com

هه هه به امید نابودی نسل بنیامین و خاندانش که ری....دن به موسیقی این مملکت(حالا انگار موسیقی اینمملکت قبلا چه پخی بوده)

مونا جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:34 ق.ظ http://negahebarfi.persianblog.com

ای من به فدای اون چشای جیگریت......چه خوشگل شدی امشب....آدرس بده واسه امر خیر مزاحم شیم......
ببخشید اگه دیر سر زدم عزیز جون و مرسی که چند بار سر زدی....خوش باشی

ممل کینگ کنگ جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ق.ظ

وبازهم روز تعطیل و برنامه ریزی برای فردا
( به عبارتی همین امروز )
چه شود بعد از ظهر
مراسم قولونج شکنون به همراه لیلون جوووون
حیف که الونه خوابم گرفته
یه خاطه ایی از لیلا هستش شنبه از شرکت واست میفرستم

مــــاهـــان جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.taranome-ashk.blogfa.com

سلام

خوبی

ولادت حضرت مهدی نیمه شعبانو به شما و همه تبریک میگم


¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$$¶?¶$$$$$$$¶$$$$$$¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶¢¶¶$$$¶$¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$$$¶¶¶$$$¶
¶¢$¶$$$$$¶$$$$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶¶
¶¢¶¶$$$$¶$$¶¶¶¶¶$$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$¶$¶¶$$¶
¶¢$¶¶¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶$¶
¶o¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$¶$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶´´¶¶¶
¶o$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶´´?¶¶¶
¶¢¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶
¶¢$$$$$$$$$$$$$$?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶´´´¶¶$$¶

وبلاگ دوست خوبم هومنwww.homan-mah.blogfa.com (جوک و اس ام اس بچه های قزوین)


من اپ کردم تو وبلاگم دو داستان زیبا نوشتم حتما بخون
موفق باشی بابای[بوسه][قلب][خجالت]

شهرام جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 ب.ظ

میگم اون مشکل دیشبت حل شد ....
اگه نشد من در خدمتم ها...
میدونی که من منحرفم....
من ناخن انگشتم عزیزم .....
روزت خوش

ژ یگولو شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ق.ظ http://www.zhigulu.blogsky.com

بینم حالا که اینقدر اون بالا مبارک شده چرا کامنت دونی نداره؟؟؟ هان...

خوب خیالیم نیست هرجور راحتی..نمدونم مبینی اینجا رو یا نه...اومدم نگی بی معرفته...

موفق باشی و خوش...
فعلا...

ممل کینگ کنگ شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:52 ب.ظ

اه ه ه ه .... ه
کجایی پلید ۳ ؟؟
پلیده جوون دستم به دوومنت بیا یه کمکی به ممل بنما
از این هاست مفتکیای پرسین گیگ لازم دارم
دیگه یواش یواش باید یه وبلوگ راه بندازیم ، مونتها مراتب از اونجایی که عسک خیلی لازم هست و این تینی مینی پیک کارش تخماتیک هستش
خلاصه دوستان و رفقا یه حالی به ما بدن دیگه
خدارو خوش نمیاد شوماها همتون وبلووگ دارید
ممل سرش بی کوولاه ه مونده

ممل کینگ کنگ شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:55 ب.ظ

رونوشت برای :
شهرام// اوشگول // کسخل مالیاتی // بهزاد // علی // میترا // زرتشت //بهمن // افشین هفت

جوون ممل یه پرشین هاست واس ما ردیف بکووووووووونیددد

شمبللونی سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد