توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

۵۱-جواب ِ سوالات ِ پدری


میبینم که این لقبه خدای علما فقط باید به من داده بشه

حالا جوابای صحیح رو بخونید و برام یه کف مرتب بزنید

.

.

1- این کلمه یعنی " بی پدر " جمله ناقصه ست و بقیه شو به دلیل حفظ شئونات نمیگن ؛ و حال جمله کامل این کلمه:

"""" بی پدر عمرا به دنیا نمیومدی """"

توضیحات :

همه میدونید که وسایل لازم برای تولید یه بچه چیه (لوول)

.

2- حالا دلیل اینکه میگن "پدر سوخته" :

"""" پدر سوخته و ساخته تا تو رو بزرگ کرده تنه لش """"

توضیحات:

وقتی یکی به یکی دیگه میگه پدر سوخته فقط منظورش تیکه ی آخر جمله اس " تنه لش" ، که من هنوز که هنوز موندم چرا به جاش میگن پدر سوخته ، شاید به دلیل اینکه بهش گوشزد کنن که از پدرت یاد بگیر سوختن وساختن رو و تنه لشی رو بذار کنار (هه هه هه)

3- اینم چون اگه میخواستن همهشو بگن خیلی وقت گیر میشده خلاصه اش کردن و این هم کاملشه :

""" سگ ِ پدر ما خیلی پدر سوخته اس به پدرت بگو همینطوری بی سگ بمونه """

توضیحات:

این جمله خیلی پیچیده اس چون انواع و اقسام پدر توش به کار رفته شده!

4- و جوا ب سوال آخر:

همانطور که تو خوده سوال هم نهفته اس به پدر هیچ ربطی نداره و این بر میگرده به ذات مورد نظر

.

.

.

.

.

.

اصلاحیه گوه خوری ِ من :

چیه؟ چی شد؟ همتون جا خالی دادید؟ باورتون شد من شبیه عجوزه هام؟؟؟ (هه هه هه )

اگه دردتون میتینگه کنسلش میکنیم ... تمااااام

پس دیگه از اون آفلاینهای مسخره و بهونه های شاخ در بیار برام نفرستید...

.

.

.

.

پست بعدی یه خاطره ست از یک پیر دختر که بدجوری رفت رو مخم تا تمومش کردم