توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

۴۸ -روزهای مهمه یه پسر ....


درست 26 سال ِ پیش ، یه روزی که شب بود! نوک قله قاف ! همونجا که همه از ک..نه فیل به دنیا میومدن ،

یه پسری که یه کم هیز بود به دنیا اومد ....

اتاق عمل داخل ک..ن ِ فیل :

- بکککککککشش بیرووووووووون .... لامصصصصصصب جا خوش کرده

- عجب سرتقیه هااااا مثله اینکه خیال نداره بیاد بیرون

-آهااااااان ای خداااااا بالاخره اومد

- بچه پررو بده من بزنمش

تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتق

- چرا گریه نمیکنه ؟

نی نی - جووووووووووووون بخورمت

-اوا خدا مرگم بده آآآآآآآآآآه

(پرستار قش کرد)

........................................................................

خلاصه اینکه این بچه روز به روز بزرگتر میشد ولی هیچ کس نمیدونست رشد مغزش داره صرف رشد ِ نقطه ممنوعش میشه (لووول)

........................................................................

یه روز قبل از خت..ه کردن :

مامان پسر - ببین مرد، دیگه وقتشه که پوست اونجای پسرمونو بکنیم

بابای پسر - نه خانووووم بذار یه کم رسیده تر بشه

- من که میدونم تو آخرش یه کاری میکنی که کپک بزنه ههههههههق ههههههههههق ههههق (گریه میکنه)

- خیلی خوب خانوم فردا میبریمش لایه برداری ، خوب شد ؟

........................................................................

خوب دیگه تمام سالهای زندگیشو صرف گای..دن میکنه و هیچ کار مهمی انجام نمیده تا اینکه 23 سالش میشه و با یه دختر آشنا میشه ....

این دختره خیلی خوب بوده ، اینا باهم دوست میشن بعد از 2 سال پسره از دختره خواستگاری میکنه

اما دختره هنوز که هنوزه نمیدونه دوسش داره یا نه ....

***************** اگه گفتید این دختر و پسره کی هستن ؟

راهنمایی :

- 100 درصد دارا و سارا نیستن ....

******************************************* تــــــــــــولدش مبــــــــــــــــــــــارک

 

 

** راستی تاریخ تولداتونو بدید تا براتون تولد بگیریم ...

نظرات 41 + ارسال نظر
پلیده یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:23 ب.ظ

من متولد اردیبهشت روزشم یهویی میگم تا کفتون یهویی ببره

ویرجین یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ب.ظ http://www.virjin.blogsky.com

سلام تازه امروز وبلاگ زدم.غیررسمی..بلاگتو خوندم.ماجرای ورود بشوک به سونوگرافی آآآآی حال داد و خندیدم

عالیجناب هلیش Sir Mohsen Hellish یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 ب.ظ http://mosix.blogsky.com

برای من هیچ روزی مهم نیست...
مامور مخصوص حاکم جهنمم...
شعارمم اینه : کون گشاد... مایه ی نشاط...
نشونمم ک.رمه...

همون مرتیکه ی جهنمی

بهزاد یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام عزیز دلم ( به قول خودت لول)
خوبی؟
من که میگم خودتو وبشوک هستی
بردم؟ جایزه هم داره؟
من هم متولد ۲۳ مهر هستم یادت نرها
راستی هی دارم به نفر اول شدن نزدیک میشم
دارم تمام تلاشم رو میکنم ها ها ها
فعلا خداحافظ

مرصاد یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ب.ظ

تولدش مبارک..............

مرصاد یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:02 ب.ظ

من که گفته بودم :ی خودت باور نکردی!

اوشگول یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:39 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

تولد منم که گذشته...
راستی چه داستانایی تو کون فیل اتفاق افتادشا...
راستی اون داستانت چی شد؟که بنا بود واسم آف بزاری؟

کدوم؟
میتینگ؟

علی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ب.ظ http://redemption-in-hell.persianblog.com/

سلام بخشید تنبلی کردیم چند روز اپ نکردیم
راستی این دختر پسره خودت و بشوک که اصلا نیستین
صد در صد کسای دیگه هستند

علی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ب.ظ http:///redemption-in-hell.persianblog.com/

راستی تولد من ۱۶ شهریوره ماله زرتشتم که گذشته

ممل کینگ کنگ یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:50 ب.ظ

گوووووووووووووووووووووووووووووووووز
هشتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم شدم
سلـــــــام
نبودم حسابی کیفول شده بودینا
پلیده جـــــــــــــــــونم واسه منم تولد میگیری ؟
منتها باید یه سالی باشه که ۳۰ اسفندم داشته باشه

الهی که هیچ وقت اون سال نیاد .... صلوات

بچه مثبت یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:09 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

اینجا بو گند میاد
ممل کینگ کنگ سفت بشین عزیز
خلاصه بگم که ایولا .. به اعتقاد بنده آقا پسره واسه اینکه زحمات نه نه آقاش واسه فرم دادن به دول مبارکش از بین نره باید دولشو فعلن تا دختره داره فکر میکنه تو نفت بخوابوونه که کند نشه و هر از چند گاهی هم بره خراطی تا آقای خراط اونو واسش تیز و خوش فرم کنه چون اینطور که پیداس دختره به این چیزا اهمیت بسزایی میده

جنابعالی هم اونجای مبارکتون رو اینطوری نگه میدارید

قورباغه (بهمن) یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:18 ب.ظ http://loverfrogs.persianblog.com

سلام
فکر کردی فقط خودت بلدی آپ نکنی و مردم نگرانت بشن؟

یه سوال.
شما مطمئنید عملیات لایه برداری انجام شده؟
در ضمن این خاستگاری و عروسی و دوست دارم و.... همش فیلمه ؛ نقشه است میخوان دختر رو بکــــ.......نن. بهش بگین گول نخوره.

امشب آپ میکنم

وای که چقدر من نگرانت بودم
.......
والا من بهش گفتم

زرتشت یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:32 ب.ظ http://redemption-in-hell.persianblog.com

بابا واقعاتو باید مسوول برگزاری مراسم ها از قبیل جشن (پتو روی پتو زیر پتو و غیره) عزاداری ختنه و همینا ... میشدی
با مطلبت حال کردم

امکانات نبود مگه نه یه چیزی میشدم

توحید دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:23 ق.ظ http://thdmc.blogsky.com

اگه یه همچین زندگی نامه ای برام بنویسی...
نه!

منظور؟

علی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:41 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

سلام
بابا یکمم خودتو تحویل بگیرا من نگرانتم
اون مطالبی که خوندی همشونو واسه تو نوشته بودم
از کجا فهمیدی ماله تویه
ها هاها

هوشه دیگه ، همه کس ندارن دیگه

علی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:43 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
راست میگی بشوک ۱ساله که اومده خواستگاریت
من فکر میکردم آدم حسابی هستش این بشوک
ولی انگار خیلی پلیدهتر از این حرفایی تو
ها ها ها

بابا دمت گرم ، خیلی ممنون که مقامم رو انقدر بردی بالا

علی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:45 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

منم متولد چهاردهمین روز ماه...... هستم
ماهشو بعدا میگم تا یهویی کف کنی
ها ها ها

محمد رضا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:52 ق.ظ http://mamazy.persianblog.com

چه باحال اومدی این داستان و ... اگه ادامه میدادی و کار و به جاهای باریکتر هم میکشوندی جا داشت و زیبا تر هم میشد .... من حدس میزنم ... اما چون خوب خوب تو رو نمیشناسم نمیتونم جواب بدم ... یهو میبینی گند بزنم ... راستی ببینم بالاخره پوست اضافی رو می برداشتن ؟؟؟؟

محمد رضا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:54 ق.ظ http://mamazy.persianblog.com

راستی من متولد ۱۷/۲/۶۲ هستم که گذشت ... مواظب خودت باش .... ضمنا یه مدت نیستم میرم سفر .. لز امشب تا دوشنبه اینطورا ... گفتم که الکی نیای وبلاگم ... خدایی حال میکنی .... سیستمم رو .... مشتری و ویزیتور رو سه سوت میژرونم که دیگه نیاد پیشم (چشمک)

afshinpars7 دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ق.ظ http://afshinpars7.blogsky.com

....ما زیاران چشم یاری داشتیم...

شهرام.. دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:32 ب.ظ

شهرام دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:36 ب.ظ

مغز بشه گنجشکی ..لولم بشه لوله تانک.....شما که فک کنم لولو عشق است ....گور بابای مغز ......با مغز که نمیشه تلم زد .....بازم همون لوله تانک...

شهرام دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:38 ب.ظ

میگم یه فیتیله بکن تو سوراخ لولش بعد کبریت بزن بشه شمع کیک تولد .....
باشه بابا گرچه میخوام لول به تنش نباشه ولی تولدش مبارکته ......حالشوببر ...

شهرام دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:45 ب.ظ

ان شنیدستی که زنبوری پلید
الت یک بینوایی را گزید
مردک از درد و تعب فریاد کرد
زان گزیدن الت وی باد کرد
همسرش چون الت وی را بدید
از مسرت خشتک خود را درید
پس نوازش کرد ان چیز کلفت
رو به درگاه خدا نذر کرد و گفت
بار الاهااز در لطف و کرم
رحمتی کن تا بماند ان ورم !!


اون بینوا بشوک بوده .....
همسرش هم که پلیده خاتون.....
زنبورم که بسیاره....!!

تو بالاخره یه روزی مترکیااا
مراقب خود باش بچه ها بهت احتیاج دارن (لووول)

بهزاد دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:38 ب.ظ

پلیده جون سلام
لطفا نظرات رو با تائید بذار
اینا نمیتونن جلو دهنشون رو بگیرن
من که پسرم از این حرکاتو رفتار جلفشون که انگار از پشت کوه اومدن بدم اومده
این کار رو انجام بده لطفا

بهزاد دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:39 ب.ظ

من از همه الان میخوام که انقدر بی جنبه نباشید
هر چی باشه پلیده یه دختره
باید باهاش بهتر برخورد کنید
من مطمئن هستم که پلیده هم از این موضوع ناراحته

ممنون از اینکه انقدر فکر من هستی
اما من فکر میکنم هر کس مسئول حرفای خودشه و باید انقدر فهم داشته باشه که داره با کی صحبت میکنه
اما اگه این وضعیت ادامه داشت و تکرار شد حتما به حرفت گوش میدم

am دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:23 ب.ظ http://ق8ظث8.حثقسهشدذمخل.زخئ

سلام..تولدش مبارک..
دوست داشتن هنری هست که فقط آدمای خوب از اون بهره مند میشن..
ایشا الله تولد شما.
معلومه خیلی دوسش داری..
خداحافظ

مرصاد دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ب.ظ

چی شده زنده ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مونا سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 ق.ظ http://negahebarfi.persianblog.com

سلام....
اومدم تیریپ دوستی بریزیم فرزندم..........بعدش هم اون مطلب مال من بود......زیاد حرف میزنم؟

خودم یه حدسایی زدم که نوشته کاره تو باشه

میترا سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام به پلیده خوده خودم
من که میدونم اینا کیییین (چشمک)
خودت گفتی
اما نمیگم تا خودت به بقیه بگی
خاحافظ

شیطووووون

پلیده سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ

امشب یا فردا شب یا پس فردا شب یا پسه پس فردا شب یا اصلا شب قیامت اگه وقت کردم آپ میکنم

..............................
به تمام کسایی هم که برام کامنت گذاشتن حتما سر میزنم
..............................

الان خونه دوستمم ، داره خودشو جر میده آخه از بلاگ بازی حالش بهم میخوره
تا بعد .....

الهیییی من فدات بشم تو فقط آپ کن شبش مهم نیست (لوول)

پلیده سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ب.ظ

تاریخ تولداتون رو بگید میخوام بزنم تو بلاگ

ممل کینگ کنگ سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:19 ب.ظ

گوربومپپپپ
ممل کینگ کنگ ایز هیر ناو * حالشو ببر ناو * نایستون اومد آرررره
پلید ه جوووووووونم . خوبی جیگر طلا / چشم سیاه و خیلی بلا
ببینم مومن چرا ک ... چرندیات درج نمی فرمایی
پلیده جووونم / پلیده خوشگله . جواب بهزادو ندم ؟
یه چی می خوام بهش بگم . نگممممممممم ؟
یه فاکتور بگیر اینو ./ نگاه کن عزیزم تو خودتو بزن اون راه وایس من بهش یه چیزی میگم یه خورده تنوع بشه
.... به ه ه ه ه ه ه ه بابا تو با من پدر کشتگی داری
جنابی که نوشتی ... دلیت نکن ... دلیت نکن ... چیزی نگفتم

کسخله مالیاتی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ب.ظ http://koskhole.blogsky.com

یه مدت نبودم چه دفتر و دستکی راه انداختی .مدرن شدی لوووول شدی .سرکیف اومدی . اسمتو هم که عوض کردی
بانمک شدی .

چون نبودی اینجا صفا پیدا کرد دیگه (لوووول)

am سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ب.ظ http://r8ze8.persianblog.com

سلام..خوب هستین..نمیدونم کی از طرف من برای شما تو قسمت cbox پیام گذاشته با این مضمون که (پس کی میخوای این مسخره بازی رو جمع کنی)..
اگه میشه به این آدم عوضی بگین از طرف خودش پیام بذاره..
در هر صورت ممنون..

علی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:04 ق.ظ

اه اه اه

به خوده بی شخصیتت

میترا چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام جیگر

جوووووون
میترا خانوم من شناختمتااااا
خر خودتی خاااااااااااانووووووووووم
از کی تاحالا اسمت میترا شده تو؟
دیگه خونمون رات نمیدم یاسییییییی
من رو رنگ میکنی؟ پر رووووووووووو

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:18 ب.ظ

خوب خوش میگذره ها نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟یهو خسته نشی فرزندم ...... بیا بلاگم تیریپ دوستی بریزیم ادم کن با هم بیشتر آشنا شیم...... ایششششش..... واسه اینکه زیاد بهت خوش نگذره خودت ادم کن که رفیق به این ماهی رو از دست ندی.........منم واسه اینکه دلت نشکنه به سارا میگم بیاد تیریپه ریخته شده رو جمع کنه:ی

اگه شما بذارید خوشم میگذره لوووووووووول
ادد هم خودت بکن به من چه (هه هه هه)

مونا چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:22 ب.ظ http://negahebarfi.persianblog.com

شرمنده اسمم نیومد......راستی آی-دیم هم همون ایمیلمه

مونا چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:37 ب.ظ http://negahebarfi.persianblog.com

راستی من ۱۹اردیبهشتم و سارا ۳ تیر...... ببخشید اگه گند زده شد به کامنت دونیت:ی

اوکی بعدا میذارمتون
گندتون هم ماست مالی کردم
خوب شد؟

dentist دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ

وبلاگ جالبی داری.من که از بس درسام سخته وقت وبلاگ نویسی رو ندارم .راستی تولدم 16 خرداد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد