توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

۵۲-خاطره ای از یک ترشی ادیب ...


سر ورقی! - توضیحات داخل پرانتز فقط برای روشنتر شدن جمله اضافه شده

به نام خدایی که شب را آفرید و مرد را هم بعد از شب آفرید! (هه هه هه)

اکنون که این قلم را در دست گرفتم ، یاد خاطره ایی افتادم که بی شباهت به این قلم نبود! اما خیلی قطور تر و خوردنی تر (لووول)

آن شب بسیار شب بود (یعنی خیلی تاریک بود) و پر از برکات شب و شب کشی ( شاید منظور همان ناز کشی) و من خیلی چیزها در آن شب ِ پرکشش! آموختم

طبق معمول بعد از خوردن شام به همراه رویاهای دوست داشتنی؛ رفتم حمام تا شاید بتوانم جای خالیه رویاهام رو پر کنم ! (لوول)

من در این مسائل خجالتی ام حتی از این قلم هم خجالت میکشم تا زمان سپری شده در اون مکان رو بازگو کنم

نمیدانم چند ساعت متوالی و پر احساس در حمام گذشته بود که صدای زنگ در، من را از اون حالت روحانی خارج ساخت

آنقدر هول بر من مستولی(!) شده بود که همانطور مثل آن روزی که از آنجای مادرم چشم گشوده بودم به سمت در رفتم

نیمی از در را گشودم اما مابقی را شخصی برایم هول داد و پرید داخل

به گمانم دزد بود و من باید درجا انفکتوس میزدم اما نمیدانم چرا او به جای من این کار را کرد

شاید من اشتباهی به خانه ی او آمده بودم اما نه من 3 سال است که به همین جا می آیم ....

.

- خوب از اینجا به بعد خودکار خانوم تموم شد تا اوشون برن خودکار بخرن شما باید منتظر بمونید (لووول)

ادامه داره...

.

.

.

.

.

.

خیلی سخته آدم هر روز هی داستان چرت وپرت بگه

مثلا همین خاطره که نصفشو نوشتم هر خطی رو که مینوشتم یه ایده دیگه میومد تو ذهنم و موضوع شو میپیچوندم

میدونید چیه؟ استارت زدن برای من خیلی مشکله وقتی هم اول یه چیز رو مینویسم آخرش رو هیچ وقت نمیدونم چه طوری تموم کنم

بخاطره همین وسط نوشته هام هی تغییر مسیر میدم

میخوام شما هم فعال بشید

تایتل بدید تا چرت بگم؟

.

.

.

راستی بهزاد میخوای فالم رو بگیری یا میخوای ببینی چقدر تفاهم داریم؟ (لووول)

در هر صورت تو پست بعدی از چیزایی که خوش و بدم میاد مینویسم

هر کس هر سوال شخصی داره میتونه بپرسه تا تو پست بعدی همه رو بنویسم ....

.

.

.

واای امروز از آموزشگاه تماس گرفتن که بدو ام برم ثبت نام وااااااای کی حال داره

تو این یک ماه حسابی ول گشتیم بهمون خوش گذشته

ییییییییییک سوژه ای میشهههه خداااااااس

 

نظرات 15 + ارسال نظر
توحید دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:30 ب.ظ http://thdmc.blogsky.com

میگم خودکاره عجب جای حساسی جوهرش تموم شد!
جوهر کدوم خودکار؟!

موش مرده دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:14 ب.ظ

من یه موقعی سیگار میکشیدم ..
هر کسی که میگفت نکش حالم ازش به هم میخورد ..
میدونم حالت ازم بهم میخوره چون هم من میدونستم سیگار ضرر داره و هم تو میدونی داری چیکار میکنی
بهم گفته بودی موش مرده ....اره من یه موش مرده هستم ..
میدونی چرا مردم میرن تو دسشویی میشاشن ....چون میخوان کثافتکاریشونو کسی نبینه ..
تو استعداد داری ....
همه جوره ...
استعدادتو نشون بده ....شاشتو برو تو دسشویی بکن ..
پهلو منم میای بوق نزن ...
خیلی دوستت دارم دیوونه ....بخداراست میگم ....نه بخاطر اون چیزی که فک میکنی ....نه خره ....بخاطر اینکه میدونم خیلی با حالی

این حسیه که همه بهم دارن ( همون دوست داشتن) یعنی شرایط اینطوری ایجاب میکنه
فقط یه چیزی:
توی دستشویی صحرایی نمیتونی چیزی رو مخفی کنی

بچه مثبت دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

اینبار اگه رفتی حمام و اون حالت روحانی بهت دست داد اگه دلت شکست مارو هم دعا کن .
خدایا کرمی نما در جهت تقرب بندگانت تا اینگونه نبینیم دخترکی را در گوشه حمام .

بارالهی تو خودت بهتر از همه میدانی که در ذهنمان چه میگذرد پس اجابت کن همانی را که در ما میگذرد! (د ِ بیااا)
فقط یه چیز دیگر ای بارالهی! از تو عاجزانه خواهان اینم که در این مورد پسرها را مقدم شمرید
زیرا خوب میدانی که وضع به چه وخامتی رسیده است
آمین

... سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:36 ق.ظ http://toloue86.blogfa.com/

یه ماهی هه میام نوشته هاتو میخونم..!
ولی چون نظرات زیاد بود و خب میدونستم اینجوری لوئد شدنش زمان میبره،نظره گرانبهام رو بهت ارزونی نمیکردم..!!
نوشته های(چرتوپرت های) جالبیه..!
اخرین باری که به لاگت اومدم قضیه به دنیا اومدن اون اقاهه بود..!
مثکه تو این چند روز خیلی فعال بودی...!
برم اینارو بخونم..
باباییی..!

من خودم و مسعود سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:02 ق.ظ http://3tadoost.blogsky.com

همینجوری ادامه بده

باشد که روزی از بزرگان صنعت ! چرت و پرت گویی شوی ... !



به کمک شما و دوستان بیش از این امید نمیرود

اوشگول سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:26 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

یعنی کی میتونه باشه این موقع که پرید تو خونه.
میدونی چیه؟ شاید رویاهای تو حموم داشته به واقعیت میپوندیده.

کسخله مالیاتی سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:54 ب.ظ http://koskhole.blogsky.com


از : کسخله مالیاتی
به : علیا مخدره پلیده ( بچه اهریمن سابق)
موضوع : چرند و پرند و تایتل
خلاصه پروژه:
تعدادی موضوع پیش نهادی از دایره تحقیقات کسخل شناسی وبلاگ وزین مستر کسخل

۱- ماجراهای اتو زنی
۲- فرار از خانه
۳- بالاجبار فرار از کوچه به خانه
۳- تف به این راز بقا « بالاجبار برای ملایم کردن نعوظ ازدواج کردن و توله پس انداختن »
۴- اصلاْ تف به همین اجبار
۵- سکس و سینما
۶- سکس . پول . تف
۷- بشوک . ایمان و داشاق
۸- رابطه : مودب نویسی و رذالت
صداقت و تخماتیسم نویسی
۹- رابطه اینترکتیو سکس و سلول های خاکستری مخ (( معروف به دو گوله ))
۱۰- رابطه لباس زیر و افکار پنهانی
۱۱- آب شناسی اعم از
۱-۱۱: آبرو بی آبرو
۲- ۱۱: عدم بازگشت اب رفته به جوب
۳- ۱۱: آب درمانی با آب های مختلف
الف : آب شیر
ب : آب ک ... ر
ج: آب گرم سرئین
۱۲ـ آب حیات و استعاره از خوشی
۱۳- رابطه بشوک و آب را گل نکنیم
۱۴- آب ارضاء درمانی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
رونوشت :
بای به گانی
آخ به گانی
دفتر مطالعات آموزش و پرورش
کلیه بلاگرهای طنز نویس و کس شعر پرون
http://koskhole.blogsky.com
mrkoskhole@yahoo.com

بابا اینا که همه پروژه های دانشگاهیه
خیللللللللی بخوام بگم در حد آب جوب میتونم بگم
حالا تو خودت لیسانسی فکر میکنی مارو باید بسازی با این پروژه های فضایی!!

خودم سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:27 ب.ظ http://khodekhodam.blogsky.com

سلام
احسنت بابا روس.مرسی ایشالله بعدا بیشتر باهم آشنا میشیم.فعلا با اجازه

بهزاد سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام
اصلا قصد فضولی نداشتما
اگه دلت نمیخواد جواب نده
داستانت هم خیلی خنده دار بود

نه میگم ،هیچ خیاررررری نیست (لوول)

بهمن سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.loverfrogs.persianblog.com/

حموم هم حمومای قدیم
دزد هم همون دزدای قدیم
خود کار هم همون خودکارای قدیم

قورباغه هم وزغ ای قدیم (واه واه واه)

ممل کینگ کنگ چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:01 ق.ظ

گوز گوز...
اؤ اشتپ شد سک سک
میبینم که سرکار خانوم به بشکه ان برخورد کرده و سوژه خاصی ندارن واس نوشتن
بابا تو درباره همون بشوک بنویسی بهتر هست گنده گوز بازی نوشتن به تو نیومده
پلیده به این آقا کسخله چیزی نگم
آقاجون این خودش میگه کسخل هست / بزار یه کم با این کل کل کنم
نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به ت... خ ... م ... اسب حضرت عباس که نه

تو باز اومدی

afshinpars7 چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:38 ق.ظ http://afshinpars7.blogsky.com

ممنون از اینکه به این بنده ی حقیر هم سر میزنی.با وجود داشتن دوستانی که برات پیام های در خور توجه می گذارند!تعجب می کنم از اینکه تو نظر لطفی هم به من داری. چرا می گی منظورت رو نمی فهمم؟هر کامنتی رو می تونی به نمایش نگذاری؟
موفق باشی...

بنیامین جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:11 ق.ظ http://mobinzbenyamin.petrsianblog.com

ممنون از اینکهخ منو لینک کردی من هم تو را لینک میکنم

afshinpars7 جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:55 ب.ظ http://afshinpars7.blogsky.com

چشم.بی خیال اونهایی که گفتی می شم.پاسخ این وکیل مدافعت رو می خواستم تو کامنتدونی تو بدم اما نیازی نیست. خب روی تو حساسه دیگه.اصلا طرف حسابش من نیستم اما بخاطر تو رگ غیرتش گرفته.ای کاش یه کمی ادب داشت و می دونست با بزرگترا چه جوری حرف بزنه.بگذریم..
من بزودی با تیم ملی کاراته عازم مسابقات جهانی فنلاند می شم.تو فرصت باقی مونده یکی دو بار دیگه مزاحم می شم و بعد هم ...اگه سالم برگشتم خدا بزرگه.

afshinpars7 شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 ق.ظ http://afshinpars7.blogsky.com

هنوز هم مایلی با هنرهای رزمی زندگی کنی؟ایمیل بزن..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد