توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

۲۰

 


پلیده :

پ = پاندول مرگ

ل = لبخند اهریمن

ی = یگانه نیستی !

د = دختر اهریمن

ه = هوا و هوس

 

تنفر :

ت = تف ِ اسیدی

ن = ناله ی سگ

ف = فادزهر

ر = ریدن تو عشق

 

نفرین :

ن = نارکوک

ف = فحش دعایی

ر = رایکا ، کُش

ی = یوق بازی

ن = نغمه دل انگیز

 

؟؟؟ :

س = سرگرمی

ک = کمپرسور فعال

س= سادیسم ( منظورم اینه که سادیسمیش حال میده )

 

تو :

ت = توهم آور

و = ورموت

 

ودر آخر

وبلاگ :

و = وراجی

ب = برق گرفتگی

ل = لا یعقلی

ا = اجحار (لووووووول)

گ = گذرگاه علافها (البته میخواستم یه چیز دیگه بگم اما انقدر ضایع بود که اگه مینوشتم در اینجا رو تخته میکردن )

هر کلمه یا جمله ای رو که تو معنیش موندید بگید تا براتون تجزیه و تحلیل کنم ......

 

۱۹

 


سکوت ِ اتاقم فقط با یه چیز میشکنه

سکوت ِ لبام فقط با یه چیز به آشوب تبدیل میشه

سکوت ِ نگاهم فقط با یه چیز با بی زبونی شادیشو نشون میده

اونم وقتیه که تو دیگه نباشی .......

اما نه حتی با همه ی نامهربونیات دلم میخواد باشی ، حتی اگه کنار من نباشی .......

تو تنها کسی هستی که دوست ِ دارم با وجودی که دوست داشتن برام یه کلمه نا آشناس ......

پس بمون و زندگی کن

و من

در سکوتم به سوی نابودی خواهم رفت ......

یه عاشق من عاشق بی قایق تو دریا

چشمامو میبندم بی رویااااا

یه زیبا نگاشو چه آروم به موجا میدوزه

یه عاشق بی ساحل چه تنها

تو دریا میسوووووزه

میمرم و میمرم آسوده میشم از عشق

میرم و میمیرم

جشن تولد مرگم و برای تو زیر آب میگیرم

 

۱۸

 


بعضی وقتا لازمه که یکی محکم بزنه تو گوشت تا 6 روز همینطوری گوشت زنگ بزنه

بعضی وقتا لازمه که یکی یه سیخ رو بکنه تو چشمات تا از اونور سرت دربیاد

بعضی وقتا لازمه که یکی چاقوشو بکنه تو شکمت و هی بچرخونش

بعضی وقتا لازمه که یکی با یه باتوم با تمام قدرت بزنه تو زانوت

بعضی وقتا لازمه که یکی با تریلی از روی پاهات رد بشه

و بعضی وقتا لازمه که ک..ر کلفت ِ روزگار بره تو ک..نت *

اما نه

تو آدم بشو نیستی

باید تک تک اعضای بدنت رو با یه چاقوی کُند تیکه تیکه کرد و انداخت جلوی (؟؟؟؟؟؟)......

جلوی چی بندازم بهتره ؟

به بهترین نظرات یک عدد بوس ِ الکترونیکی داده خواهد شد ......

* از حروف "ی" و "و" برای پر کردن جای خالی استفاده کنید.

 

۱۷

 


امروز ......

همتون میدونید چه روزیه

روز مادر ......

ما که از هدیه دادن معافیم

نمیدونم باید خوشحال باشم یا به حال ِ خودم زار زار گریه کنم ؟

حالا هر چی .......

فکر کنم ترانه ی " مادرم " کمرون رو گوش دادید ؛ جالب میخونه ......

منم این آهنگ رو به تمام مامان های خوب تقدیم میکنم :

- برید الان آهنگش رو بذارید و با تمام وجودتون باهاش همراهی کنید ، دااااااااااااد بزنید ، خیلی حال میده -

******

***

*

تو برام همه کار کردی هرچی که خواستم کردی تو برام زندگی ساختی

مادر ای مادر

میدونم جونیت رفتش روزای عسلت رفتش تو نباش نگران من

مادر ای مادر

دوست دارم صدای تو هست در ذهن ِ من

دارم من دوست دارم

مادرم مادرم مادر گلم

بدونت بدونت تنهایییییم

مادرم مادرم مادر گل ِ من

از تو من دورم تنهاییییم

دیشب خوابتو دیدم خوشحالی تو چشات دیدم لبخند رو لبات دیدم

مادر ای مادر

به امید روزیم روزی که نباشه دوری اون روز شاید فرداس

مادر ای مادر

دوست دارم صدای تو هست در ذهن ِ من

دارم من دوست دارم

مادرم مادرم مادر گلم

بدونت بدونت تنهایییییم

مادرم مادرم مادر گل ِ من

از تو من دورم تنهاییییم

*

***

******