توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

۱۹

 


سکوت ِ اتاقم فقط با یه چیز میشکنه

سکوت ِ لبام فقط با یه چیز به آشوب تبدیل میشه

سکوت ِ نگاهم فقط با یه چیز با بی زبونی شادیشو نشون میده

اونم وقتیه که تو دیگه نباشی .......

اما نه حتی با همه ی نامهربونیات دلم میخواد باشی ، حتی اگه کنار من نباشی .......

تو تنها کسی هستی که دوست ِ دارم با وجودی که دوست داشتن برام یه کلمه نا آشناس ......

پس بمون و زندگی کن

و من

در سکوتم به سوی نابودی خواهم رفت ......

یه عاشق من عاشق بی قایق تو دریا

چشمامو میبندم بی رویااااا

یه زیبا نگاشو چه آروم به موجا میدوزه

یه عاشق بی ساحل چه تنها

تو دریا میسوووووزه

میمرم و میمرم آسوده میشم از عشق

میرم و میمیرم

جشن تولد مرگم و برای تو زیر آب میگیرم

 

نظرات 4 + ارسال نظر
کلاغ سیاه سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ق.ظ http://from-here2sky.persianblog.com

زیر آب نمی شه جشن تولد گرفت. چون شمعش خاموش می شه. یعنی اصلا روشن نمی شه. خب البته راس می گه. شمع کیک تولد مرگ باید اصلا خاموش باشه!!!

الو الو من جوجوام سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام
خوبی؟
تو که از بنیامین خوشت نمیومد
پس چی شد؟

مرصاد سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ب.ظ http://martike-gharneshin.blogfa.com

بابا زیر اب همه کار می کنن حالا یه شمع یعنی نمی تونن روشن کنن؟؟

مرصاد سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 ب.ظ

من دیشب پست قبلیت و خوندم می خواستم واسه اون بکامنتم نشد..... الان اومدم دیدم اپ کردی....... بهتر... حالا نیازی هم نیست جلو کسی بندازی... تو این مملکت میت رو زمین نمی مونه.... خود به خود جمع و جور می شه می ره....... مطمئن باش....در ضمن در مورد اون چیز کلفت روزگار هم حتما نباید اون پاینا بره.. خودرنش هم جواب می ده........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد