توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

۴۹


بند 1:

الف -

اصلا با بعضی هاتون حال نمیکنمااا

تا الان خیلی سعی کردم بهم برنخوره ؛ اما من سیب زمینی هم نیستم که هر چی دلتون خواست به من بگید و منم به حساب جنبه چیزی بهتون نگم

بعضی هاتون بد جوری پاتونو از گیلیمتون دراز تر میکنید

بالاخره یا پاتون قطع میشه یا گلیم از زیر پاتون کشیده میشه و با مخ میاین زمین

نیومدن به این بلاگ که مساوی آخرین روزه زندگیت نیست پدر جان (لووول)

حیفید بابا انقدر زحمت نکشید و هی بیاین اینجا به خواننده ها شخصیتشون رو گوشزد کنید

 

ب-

رفته بودم بلاگ مرصاد ؛ از شاهکارای قبلیش حرف زده بود ، منم که جو گیر تندی رفتم آرشیومو دیدم

یه لحظه شوکه شدم ....

قشنگ یادمه وقتی این بلاگ رو راه انداختم از همه متنفر بودم و چون نمیتونستم کلشون رو تو واقعیت بزنم میومدم اینجا خودم رو تخلیه میکردم

- یه جورایی عقده خفه کردن داشتم -

- ووووووه یادش به خیر به قوله خودم نقشم نیمه راه عوض شد و مهلبون شدم (هه هه هه ) -

دلیل دوم هم که من رو وادار کرد که بلاگ بزنم نوشتن بود

دسته خودم نیست هر جا باشم عادت دارم که هی چرت وپرت بگم ؛ بخاطر همین این بلاگ رو ساختم که برام به یادگار بمونه

چون من اصلا آدم منظمی نیستم که بخوام رو کاغذ بنویسم چون دور رو ورم پر میشه از کاغذ و دستهام هم جوهری

من مثل این اوسگلا نیستم که بخاطر کمبود توجه میان بلاگ میزنن ، چون اصلا به قیافه ی من نمیخوره که بلاگ داشته باشم

شده نظرات رو هم بلوک میکنم و فقط فقط برای خودم مینویسم

اما من میخوام برای شما ها هم بنویسم به خاطر همین یه نظر خواهی میکنم

فقط کافیه بگید در مورد کدوم عنوانهای زیر بنویسم فقط عنوانهای زیر:

1- خودم وبشوک

2- بشوک و خودم

3- فقط خودم

4- فقط بشوک

5- خودمون دوتا

(لوووول)

از اول و جدی :

1- خودم وبشوک

2- داستانهای تخم.. - تخیلی

3- مثل همیشه اراجیف

4- یا مثل همون نوشته هایی که اولا مینوشتم

5- یا اصلا گورمو گم کنم

- این آخریه به هیچ احد (!) و ناسی (!) مربوط نمیشود -

 

ج-

میدونید تو این مدت یه چیزی فهمیدم و اون اینه که :

نظراتی که میدید اصلا مربوط به متن من نمیشه البته به جز نظر بعضیها

اصلا شما فکر کنید من یه عجوزه ی چاق ِ کچل ِ ناخون عقابیم

فکر کنم اینطوری راحت تر میتونید نظر بدید ویا بهتر بگم نظر ندید (لووول)

- شاید نوشته هامو رفتم تو یه بلاگ ناشناس نوشتم ، این بستگی به شما داره -

از اونجایی هم که جنبه ی بعضی هاتون سوراخه و تو میتینگ ممکنه خودتون رو خیس کنید

میتینگ ما محدود شده به افراد خاص و مساوی و بالای 24 سال (لوووول)

البته دخترا تو هر سنی باشن قدمشون رو چشمه آقایون (هه هه هه)

یه حسی به من میگه بیشتر کسایی که میان بلاگ من فنچ هستن .... حسم درست میگه لطفا!؟

راستی میترا خانوم!!!!!! لطفا به قسمت نظرات پست قبلی مراجعه فرمائید!!

 

بند 2:

درمورد پست قبلی :

در مورده 2 تا از دوستای خوبم بود که من هر دوشون رو خیلیییی دوست دارم

خیلی هم با هم صمیمی هستیم اما نه در اون حدی که من تو متن نوشته بودم (لووول)

خواستگاری هم واقعیه ، ماما پسره با ماما دختر حرف زدن

حالا بقیه شم بعدا معلوم میشه

اما من بهش گفتم -دختره- :

ببین دوست جون سعی کن تو دنیا 2 چیز رو هرگز نخوری چون مجبوری تا آخره عمرتم بخوری:

اول گول

دوم د..ل

(لووووول)

پس از همینجا برای کسایی که فکر کردن من گول خوردم زبونم را تا چونه ام بیرون میاورم (لوول)

 

نظرات 17 + ارسال نظر
یه دوست چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.muchmoney2005.blogfa.com

سلام ... سلام ... سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

علی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ب.ظ http://eshgh-vatan.persianblog.com

سلاممممممممممممممم خوب بیددددددددددد

زرتشت چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.redemption-in-hell.persianblog.com/

داستان های تخم... تخیلی لطفا

am چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:32 ب.ظ http://r8ze8.persianblog.com

سلام..خوبی؟راستش دارم فکر میکنم..درسا هم یکمی سنگین شده..دیگه جزو پیر و پاتال های دانشگاه حساب میشم..از نگهبان بگیر تا رئیسش من رو میشناسن.
ما اینیم دیگه..اینقدر که با هوشم گاهی خودم رو با دلفین اشتباه میگیرم.گذشته از شوخی خلاصه باید زودتر بخونم تموم بشه..اگه بخوام بلاگم رو دوباره راه بندازم دوست دارم یه کار گروهی بکنم که همه وقتی میخوننش مو به تنشون سیخ بشه..
راستی به نظر من بهتره در مورد خودت و بشوک بنویسی..
ممنون دوست خوبم..
بازم سر میزنم البته اگه مزاحم نیستم..
بای

انتظار بی پایان چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:00 ب.ظ http://inakbehrouz.persianblog.com

خیلی با حال و با حال و با حال بود نوشته هات .
منو کشتی با این وبلاگ .
کاش همه ی شما ها اینجوری بودین . ( استثنایی )
حیف شد که الان یادم نیست آدرس وبلاگتو کی برام 3nd 2 all کرده بود .
من الان خیلی دوست دارم همونجور که دوست داشتی نظرم به متن مربوط باشه .
ولی خودت یه بار بخون ببین اگه تو بودی چی می گفتی ؟!
ولی چون منم بعد از کلی فکر می گم ممنون از همه ی تکه ها یی که به یک اقلیت و به یک اکثریت و یا به همه انداختی .
انقده با نمک تیکه می ندازی که دوست دارم تا صبح تیکه بشنوم !!!

شاد باشی .
بدورد .

بهروز . . . ( کسی که روزی دچار زندگی شد .)

مرصاد چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ب.ظ http://martike-gharneshin.blogfa.com

فنچ و خوب اومدی...
زدی تو خال!

مرصاد چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:25 ب.ظ

درمورد نظر اینکه چی بنویسی خودت هم نمی تونی یه موضوع کلی داشته باشی. چون یه موقه هایی واقعا حس چرت نوشتن نیست بعد می خوای چیکار کنی؟؟

بعدش رو وقتی کم اوردیم یه نظر سنجی دیگه میکنیم (لوول)

علی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:16 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

هاهاها...
میبینم که کاسه صبرت بالاخرد لبریز شدو
از فرق چشات زد بیرون(هاهاها...)
میدونم منظورت از این نوشته ها چیه
بنظر من داری دنبال بهانه میگردی
که وبتو تعطیل کنی شاید راه خوبی باشه
ولی حرفات واقعا بجا بود

مثله اینکه تو اصلا حالیت نیست ، اون حرفهای مسخره به همه بود نه فقط به من
آقای سیب زمینی نپخته

علی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:10 ق.ظ

آخ جوووووووون
برو ..... گمشو

- این آخریه به هیچ""""" احد (!) و ناسی (!) """""""مربوط نمیشود -
خوبه که حداقل فهمیدی تو این دنیا چه جایگاهی داری (هه هه هه )
از این بابت خیلی خوشحالم

اوشگول پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ق.ظ http://oshgool.blogsky.com

فنجولها میان نت دیگه. لات سر کوچه نمیاد نت که.
ببین تو در مورد همش بنویس.

اوشگول پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ق.ظ http://oshgool.blogsky.com

راستی هه هه هه بعدا بهت میگم چرا هه هه هه...

بهزاد پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام
خوبی که؟
واقعا راست میگی بعضی ها اصلا شعور ندارن
.....
من میگم درمورد همه موضوع ها بگو

ممل کینگ کنگ پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ب.ظ

جنابعالی وقتی درباره خاطره دادنت مطلب مینویسی
میلت این هست که من نوعی برات کامنت فلسفی و یا عرفانی بنویسم .
وقتی که نوشتی مامله بشوک اومده بود زیر فرمون و می خواست تو ماشین تکونت بده . منه کامنت نویس چی بگم؟
در ضمن این آقا بهزاد یه چرند و پرندی نوشته بود ... اجازه نمی دی که جوابشو بدم

علی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:48 ب.ظ http://redemption-in-hell.persianblog.com/

سلام من دوباره برگشتم ممنون با همین میام دیگه adsl نمیخوام
خوب در مورد هرچی دوست داری بنویس ما که هرچی بنویسی میخونیم
من میخوام دوباره اپ کنم
من که با نوشته هات کلی حال میکنم

شهرام جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:44 ب.ظ

هر چه می خواهد ......تنگت بگو ؟
حالا پیدا کنید پرتغال فروش رو....

مونا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:47 ق.ظ http://negahebarfi.persianblog.com

لطف کردی عزیزم......متن رو بخونم در موردش نظر میدم........تا بعد

هارپاک شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:00 ب.ظ

چهارشنبه یا احتملا دوشنبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد