توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

۵۵-لیستی از دوست داشتنی ها و دوست نداشتنی ها !


بالاخره طلسم این موضوع عجیب غریب شکسته شد ؛من که آخر نفهمیدم بهزاد اینارو برای چی میخواد....

ولی خوب چون من برای درخواستش احترام قائلم میگم ...

یه جورایی مثل اسم فامیل شده (لووول)

از اینا خوشم میاد ----->

رنگ : قرمز ، زرد و نارنجی کلا رنگای گرم

غذا : ماکارونی دراز! (لوول)

میوه : شلیل

فصل : زمستون و پائیز

ورزش : رزمی و کوهنوردی ، بیشتر ورزش هارو دوست دارم

ماشین : بی ام و البته تو خواب (هه هه هه)

حیوون : گربه و ببر

کشور : اسپانیا ، چین ، مالزی ،بعضی از کشورای عرب

اشیا (لوووول) : تخت

گل : زنبق و رز سفید بیشتر گلها رو دوست دارم هرکدوم که خوش بو باشه

فیلم : پرفشنال ، کیل بیل ، گاد فادر وخیلیهای دیگه

اسم پسر (لووول) : پارسا

اینم یه سری چیزایی که خوشم میاد :

شکلات ، شب ، کارتون بنل (لوول) ، برف ، رقص ،خرید البته از جیب بقیه (لووول)،عاشق شهر های جنگلی! وساحلیم چون آب و درخت رو خیلی دوس دارم در کل طبیعت رو دوس دارم، از ابرها و ماه هم خیلی خوشم میاد شده ساعتها نشستم نگاشون کردم ، نقره ،خطر ، کتک خوردن (لوول) خدایی خوشم میاد خووووب ، از لیز خوردم بقیه هم خیلی خوشم میاد (هه هه هه )

بابا خیلی سخته ... دیگه نمیدونم چی رو باید بگم ... اگه چیزه دیگه ایی هم هست بگید تا جواب بدم

من اصولا از جواب دادم خیلی خوشم میاد مخصوصا اگه تستی باشه (هه هه هه)

از اینا بدم میاد -------->

رنگ : قهوه ایی

غذا : پیتزا ، واقعا متنفرررررم

میوه : طالبی

فصل : تابستون

ورزش : کشتی

ماشین : ماتیز و ماکسیما هووووق

حیوون : سوسک ( البته این جزو حیوونا نیست)

کشور : افغانستان ، عراق ، آلمان (هه هه هه )

اشیا : کتاب

گل : خر زره (هه هه هه )

فیلم : خط قرمز (لووول)

اینم یه سری چیزایی که بدم میاد :

آدمای دورو و دروغ گو و بی ادب و بی جنبه (لوول)، آفتاب ، فوتبال علی الخصوص علی دایی که وقتی میبینمش حالم بد میشه بس که آدم کنسیه با این همه پولی که داره ،زنش رو مربی گریم ما درستش کرد ییییییییک آدم خسیسیه بد میره ماله زنش مزدا میخره کره خخخخر اونم چون ماله خودشه براش خریده مگه نه دسته بیلم بهش نمیداد، بشوک

.

.

.

بدلیل اینکه احتمالا نظری درمورد شخص شخیص بنده ندارید این پست رو بدون نظر گذاشتم

.

.

.

آخ که چقدر بده آدم ضایع بشه

انقدر برنامه چیده بودیم ماله امشب

ر...یدن تو کارامون و مجبور شدیم به تمرگیم تو خونه