توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

۱۷

 


امروز ......

همتون میدونید چه روزیه

روز مادر ......

ما که از هدیه دادن معافیم

نمیدونم باید خوشحال باشم یا به حال ِ خودم زار زار گریه کنم ؟

حالا هر چی .......

فکر کنم ترانه ی " مادرم " کمرون رو گوش دادید ؛ جالب میخونه ......

منم این آهنگ رو به تمام مامان های خوب تقدیم میکنم :

- برید الان آهنگش رو بذارید و با تمام وجودتون باهاش همراهی کنید ، دااااااااااااد بزنید ، خیلی حال میده -

******

***

*

تو برام همه کار کردی هرچی که خواستم کردی تو برام زندگی ساختی

مادر ای مادر

میدونم جونیت رفتش روزای عسلت رفتش تو نباش نگران من

مادر ای مادر

دوست دارم صدای تو هست در ذهن ِ من

دارم من دوست دارم

مادرم مادرم مادر گلم

بدونت بدونت تنهایییییم

مادرم مادرم مادر گل ِ من

از تو من دورم تنهاییییم

دیشب خوابتو دیدم خوشحالی تو چشات دیدم لبخند رو لبات دیدم

مادر ای مادر

به امید روزیم روزی که نباشه دوری اون روز شاید فرداس

مادر ای مادر

دوست دارم صدای تو هست در ذهن ِ من

دارم من دوست دارم

مادرم مادرم مادر گلم

بدونت بدونت تنهایییییم

مادرم مادرم مادر گل ِ من

از تو من دورم تنهاییییم

*

***

******

نظرات 2 + ارسال نظر
نا کس یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:01 ب.ظ

کس یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:03 ب.ظ http://kas-nakas-bikas.blogsky.com

مادر !!
چه واژه ای زیبایی
اخه همه دارن میگن ..
الانه که برسم زیر پاشون برسم به بهشتشون ..
یه سوال :
فرق یه مادر با یه زن چیه ؟
من میگم دو تاشون از یه قماشن :)))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد