توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

37 - بشوک بابا میشود ....


*****************************************************************************

بابای خودم ، میدونم که میدونی چه حسی بهت دارم اما با تمام این حرفها روزت مبارک ...

**************************************************************************

وااای چشمتون روز بد نبینه (اگه هم دید بذار به حسابه صفای دلش )

این چند روزه دلم بدجوری اعتصاب کرده بود نه چیزی میخورد نه چیزی میورد بالا ...

یه قرارداد 2-3 روزه هم با دستشویی بسته بود ؛ لامصب (دلم رو میگم) معلوم نبود یواشکی چطوری این همه کار کرده ...

حالت تهوع ، روم به دیفااال استفراق و اسهال ؛ امونمو بریده بود

یه لحظه فکر کردم حامله شدم !! دلم هری(!) ریخت کفه دستشویی ؛ هر چی فحش بلت بودم نثار خاک پای بشوک کردم ...

اخه پدرسگ کِی ریختی که من نفهمیدم (لووول) ، جَلدی رفتم گوشی رو برداشتم

الو الو بشوک ِ بی صاحاب ؟؟!! پدر سگ چی کار کردی؟؟؟(البته اینطوری نگفتمااا)

اینطوری:

اللللللللللللللللو (با عشوه) خوبی عزیزم؟

الهی من فدات شم ، من دارم لطف میکنم و جونم رو از این سگدونی میکنم

بشوک --------> چی شده من انقدر مهلبونانه حرف میزنم!!!!!

یهو شعله های عقشم شعله ور شد ؛ بشوک تبریک میگم بهت تو بابا شدی عزیزم ، اونم تو همچین روزه عزیزی که روزه باباهاس !(هوووق)

- آه ای پلیده نمردیم و بالاخره تو رو اساسی گاییدیم !

- آره عزیزم بازم از این کارا بکن (هه هه هه )

خلاصه اینکه قرار گذاشتیم بریم از نی نی یه عکس بندازیم ...

1 ساعت بعد

- وای شکمت چه بزرگ شده پلیده

- آره پدر سوخته خیلی توپوله

- بذار صدای قلبشو بشنوم

قااااااار قوووووووووور

- اوا پلیده چرا بچمون قار قار میکنه

(الان مثلا دارم فکر میکنم)

(یهو یاد یه چیزی میوفتم )

- جیییییییییییییییییییییییییغ جوووووووووووووق واااااای بشوک دیدی چه خاکی بر سرمون ریخته شده ؟

من موقعی که داشتیم بچمونو با عشق میساختیم! یه لحظه بیرون رو نگاه کردم و یه کلاغ دیدم ، دیدی بیچاره شدیم ؟

- چرا خودتو عذاب میدی عزیزم ؟ اینطوری بهتر شد دیگه مجبور نیستیم پول سزارین بدیم ، تا چند وقت دیگه خودش با تخم میاد بیرون !

- نه نمیخوام ، اون وقت ک..نم گشاد میشه

- ناراحت نباش وقتی ببینیش چشماتم گشاد میشه

( همین موقع نوبت ما میشه و میریم تو)

- آقا شما نمیتونید برید تو

- چی میگی خاااااانوم این اولین بچمونه ، میخوایم اولین عکس رو دسته جمعی بندازیم (لووول)

- آقای محترم مثله اینکه شما متوجه نیستید ، خانوم شما بهشون بگید که سونوگرافی آتلیه نیست

- راست میگه دیگه بشوک ، نمیتونی بیای دیگه ، ما عکس میندازیم بعد با فتوشاپ عکس تو هم اضافه میکنیم (لوول)

( خانوم پرستار یه آن چشماش گشاد شد! - دلیلشو نفهمیدم ، خواستم ازش بپرسم که اونم بچمونو دیده که به یه لحن محبت آمیزی گفت بفرما خانوم بفرما -)

(ادامه داره)

نظرات 12 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

ها ها ها
بذار اولین کسی باشم که بهت تبریک میگه
قدم نورسیده مبارک
میگم خیلی با حاله که تو دارس نه نه میشی
(لوووووووووووووووووووووووووووووووووول)هاهاها...

علی سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

راستی !!!!!!!!
هال کردن من آرزوته؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بلا بدوررررر
به حق چیزای ندیده
هاهاهاهاهاها........

am سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:34 ق.ظ

ok.

am سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:38 ق.ظ

موافقم.
فعلا

اوشگول سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

سلام چطوریا خوبی؟
اولا که لول بچه قار قار میکرد.
لووووووول
راستی نمیشه اینکارو که گفتی کرد مگه اینکه یه وبلاگ دیگه بسازی...
بابا همین خوبه دیگه تو هم ک..نت میخارهها...لوووول

کس سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:31 ب.ظ http://kas-nakas-bikas.blogsky.com

اه اه
این یکیش برا اولین بار دیدم جواب کامنت چندین برابر خود کامنت ها ..اوققق
عمرا دیگه فضولی کنم اوقققققققققققققق
کلاغ سیاهت مبارک کوچیکه نه بزرگه رو میگم ..
ها یه چیز دیگه کامنت میدی ادرستو هم بذار باید برم بگردم تو کامنت های قبلی تا پیداش کنم ..
پ.ن :تا حالا چند تا جوجه کلاغ به کشته دادم

بچه مثبت سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:18 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

لووول

شهرام سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام.....
کلی حالشو بردم ..(لووووووووول)
تو هم دس به قلمت خوبه ها ....( باز گه خوری زیادی )
فچ نمیکنم خبری باشه ..
احتمالا اسهالی ...(لوووول)
اگه رفتی خوندی که رفتی اگرم نرفتی به تخم همون کلاغه
که بشوک وقتی رو کار بوده دیده ...
الهی کوفتت بشه بشوک .....
میگن انگور خوب گیر شغال میاد حکایت اینه ...
من مطمئنم که تو انگور خوبی هستی....
از اون بی هسته ها ...
از اونایی که دل ادمو نمیزنه ...
دوس داری تو دهنت نیگهش داری ...
مزه ش همیشه زیر دندونت میمونه ...
شک ندارم ...(لووووووووول)


قاصدک چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ق.ظ http://ghasedak851.blogfa.com

سلام دوست عزیز خوبی عزیزم[چشمک]
خوشحالم که تو وبلاگی به این جالبی دارم نظر میدم
و خوشحالم میکنی وقتی که با نظرات گرمت من رو راهنمایی کنی
وبلاگ جالبی داری
تو کلبه تنهایم منتظر حضور سبزتان نشسته ام
پیش من بیا
یا علی مدد بدرود[بدرود][گل][بدرود]

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ق.ظ

سلام . خوبی ؟
دوتا سوال ازت داشتم
۱- معنی لوووول چی هست ؟
۲- ملانکولی به چه معنی هستش ؟
۳- دوستانو به یه لینک ارجاع داده بودی درباره لینک و این چیزا
می تونم بپرسم دلیلش چی بود؟
۴- نوشتی بشوک پدر میشود . می تونیم بهت تبریک بگیم که تو هم مادر میشوی؟
* * *
قرار بود دوتا سول بپرسم ولی شد چهارتا
درباره پدر یه جمله . کوتا و گویا حستو انتقال داده بودی
برداشت من یه شبه نفرت با معرفت گذشت بود

آدرس وبلاگمو ننوشتم . اونو یه جور بی ادبی و یا مرموز بودن ندون .
* * *
رو یه پست مستقل اگه تونستی برام جواب بنویس
به خصوص درباره این کلمه لوول می خوام بدونم

خوبم
اینم جوابات :
1 - حالاااااا
2 - بماند
3 - نه نمیتونی بپرسی
4 - فکر نکنم بتونی بگی
(لوووووووول)
.....................
در مورد آدرس ننوشتنت هم مهم نیست اما اگه وقط کردی برو پسته 24 بند 3 رو بخون

afshinpars7 چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:45 ق.ظ http://afshinpars7.blogsky.com

سری به من بزن. تو این چیزی که می گی نیستی. سوگند می خورم.تو قربانی یه تفکر غلط شدی. اما هنوز دیر نشده.نباید کم بیاری. هنوز نه. بجنگ. با ابزار هنر به مبارزه با دشمنت برو. موفق باشی...

کس چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:25 ب.ظ http://kas-nakas-bikas.blogsky.com

بعدش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد