توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

۳۸ - ضدعفونی ....


خوبم مرسی ... 

چیه ؟ کفتون برید ؟

تقصیر من نیست ، همش زیر سره وایتکسه ، آخه اخیرا بلاگم دست خوش حملاته افراد اجنبی و بعضا کرمکی قرار گرفته بود

منم چون خودم رو نسبت به شما ها مسئول میدونم و یه جورایی روی شماها تعصب دارم  صلاح دیدم که یه ضد عفونی اساسی کنم

بخاطر همین بلاگ رو تا کله کردم تو وایتکس ، اما یادم رفت درش بیارم و وقتی رسیدم دیدم اااااااااای دله غافل رنگه بلاگم پریده و شده مثله گچ دیوار دستشویی مش غلام حسین .

مشکین تاژ رو واسه همین موقع ها ساختن دیگه ، اما من بیچاره پول نداشتم برم بگیرم .

 

خوب ؟ نظرتون چیه ؟ هر کی بگه بده خودش بده

********** قسمت دوم وآخر بشوک بابا میشود رو تو پست بعدی مینویسم

 

نظرات 15 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:21 ق.ظ http://lonely.myblog.ir

سلام.

به نظر من قالب وبلاگتون زیباست

علی پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:41 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

سلام
اولا ۲۴ سالمه
دوما من گفتم یه دونه بچه دارم؟!!!!
من گفتم بچه دارم نگفتم چندتا
چطور بشوک تو بابا شد ه
به ما که رسید آسمون گو...ید؟
ها ها ها

علی پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:44 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

راستی قالبت خوبه
ولی قالب سیاه با روح نوشته هات
بیشتر سازگار بود(البته قرمز بیشتر بهت میاد)ها ها ها
آیدیتم که سر کاریه

تامی پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:02 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام
قالبت بد نشده
انقدر فکری به حالمون نکردی تا مجبور شدم برگردم
)):

اوشگول پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:15 ق.ظ http://oshgool.blogsky.com

سلام چطوریا...
هاهاهاها...
رنگ و روت واز شده...
نمیگم بده میگم خوبه...
منم آپیدم......

اسم و آدرس خیلی مهم نیست پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام ... خوبی ؟
بنده که ... وِری خیلی سُ ... سُ
خوب چندتا ازت سوال پرسیده بودم که در کمال بزرگواری به همه اونا خیلی کامل جواب داده بودید ، از لطفی که داشتی ممنون.
منتها اون بند سه ...
خوندم . همه رو کامل . کل وبلاگتو همون سری قبل کامل خوندم .
فکر کنم اون بند سوم واسه اونایی بود که بی نام نشون میان دری وری میگن و عقده های سکسوال خودشونو بیرون میریزن .
درباره من نبود . ما که خدای نکرده به شما جسارت و یا بی احترامی نکردیم .
اولین پستی که تو وبلاگت نوشتی . اون بیشتر بهم نزدیک هست ... دقیق تر اینکه به خیلیا نزدیک هست .
منم پیشنهاد میکنم اگه وقت داشتی یه بار دیگه اونو بخون
حقیقت مطلب اینه که مام از این جمله ها بلدیم .
مثلاً همین الان اگه بخوام بزنم تو کوک لمپن بازی . دهنم یه جوری میشه که توالتای میدون شوش و توپ خونه باید جلوی این گاله ما لنگ بندازن وبزنن تو کوک نعل کردن
... می دونی بعضی وقتا درباره شماها که این تیپی قلم می زنین چی فکر می کنم ؟
اینکه تو فضای بیرون از بلاگ خیلی مودب و اتو کشیده هستین ، ...
خوب گوش کن ،
... مهم این نیست که تو کامنت آدرس وبلاگ باشه یا نباشه .
اصلاً همین کامنترا هم مهم نیست ،
مهم بی تفاوت بودن هست ، دریایی با عمق یک وجب بودن ، مهم اینه که...
گوش اگر گوش تو
ناله اگر ناله ماهست
آنچه البته به جایی نرسد
فریاد است
* * *
به هر حال خیلی با کامنت ما حال نکردی ، یه ضدحال اساسی هم زدی ،
کسی چه میدونه ؟
شاید ضدحال یکی دیگه رو خواستی رو ما خالی کنی .
مام که به قول رفقا ، یه تغار معرفت ... شوما اصلاً رو حاجیت بشاش . « هووووق» شایدم «لوووول»

الان روابط دختر و پسر محدود شده به ثروت و شهوت
دیدم بدون نقاب و پرده و روراست می نویسی ،
و برخلاف اسم پلیده تا حدی صدیقه هستی
گفتیم مثل دوتا گمنام و جدای از داد و ستد های پست انسانی یه خورده اختلاط کنیم
منتها یا خوشت نیومد یا تنفر و یا هزار و یک (( یا )) و دلیل دیگه
از کامنتی که نوشتم سوء تعبیر داشتی ، من بعد واست کامنت نمی نویسم .
منتها با عرض شرمندگی باید عرض بشه .خوندن صفحات اینترنتی به اجازه و مجوز نیاز نداره
واسه همینم ، هفته ایی یکی دوبار مطالب وبلاگ جنابعالی رو می خونم .
* * *
ملک نصر و کامروا باشی

فکر نکنم که کامنت قبلیت چیزی داشته بود که به من بر بخوره
فقط به شوخی جوابت رو دادم
در مورد ادب و اتو :
آره من تو جامعه خیلی مودب و به قول تو اتو کشیده هستم یعنی خیلی های کلاس تر از اونی که تو فکرش رو بکنی البته فقط در مقابل کسایی که همینطورین (البته از اونایی هم که خوشم نمیاد خیلی براشون قیافه میگیرم)
مگه نه با آشغالا باید مثله خودشون برخورد کرد و اگه اینکار نکنی کلات پسه معرکه است
میدونی چیه ؟ آدمای این دوره زمونه فقط دوست دارن دروغ بشنون وکسی که بخواد راستشو بگه براشون جای تعجب داره
کسایی دروغ میگن که از وضعیت موجود ناراضی باشن اما من از آدمی که هستم و از شخصیتی که دارم ناراضی نیستم و دلم نمیخواد خودم رو بزنم به جای مریم مقدس یا ماستر کیل ؛ من همینم ....
تو هم میتونی مثل بقیه کامنت بذاری ، اما باید حدوده خودت رو حفظ کنی ( که تا الان این کار رو کردی) ؛ اگه هم نکنی مسئله ای نیست چون هر کس مسئول حرفهای خودشه منم هم انقدر جنبه دارم که یهو ترش نکنم و کامنت رو پاک نکنم ، کاری که با کامنتایی که زیاد جالب نبودن کردم.
راستی تا یادم نرفته :
فحش دادن و لاشی بودن و هزار کوفته ذهرمار بودن هیچ افتخاری برای آدما نداره مهم اینه که آدم دورو نباشه

در فکر یه میتینگ هستم که با بچه هایی که میان اینجا بذارم فکر کنم اونموقع من رو بهتر میشناسید
اوووووه چقدر حرف زدم
فکر کنم اصلا جوابت رو ندادم ؛ دادم؟ (لووووول)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:54 ب.ظ

بله آقای علامت تعجب!!

اوشگول پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:14 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

میگما یه عکسی چیزی بده تا بگم اندازه و وزن کالیبرتو.
-
راستی نمیدونم کجایی علم غیب که ندارم اینطور که بوش میاد تو مکان هستی؟

راستی تو هم پس اندازه بزن دیگه مال اوشگول رو.

مرصاد پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.martike-gharneshin.blogfa.com

خیلی خوب شده قالبت... قشنگه.... راستی مامان شدنت مبارک. ایشالا پسر باشه.... پسر بهتره

مرصاد پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:07 ب.ظ

راستی تو این بخش افکار افراد فهیم منظورت از این فهیم کی بود؟؟؟؟ نکنه فحشه؟؟ فحش می دی؟؟

بچه مثبت پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

خاک بر سر اوشگول که میاد اینجا چیز لیسی آخرشم مسموم میشه میفته گوشه خونه
پلیده ندید کالیبرتو در حد لوله تانک تخمین میزنم اما عزیز اگه دقیق ترشو میخوای باید بیای با ادوات دقیق تری آزمایشت بکنم به هر حال من خوشحال میشم بتونم کاری واست بکنم
ازقدیما هم گفتند تو نیکی میکن و در دجله انداز تا ایزد در بیابانت دهد باز
قشنگ ریدی تو وبلاگت با این قالبت، بهت تبریک میگم بای

پس ماله تو هم باید تو همین مایه ها باشه دیگه
از همین نیکی شماست که به ما رسیده (لول)
از قدیم یه چیز دیگه هم گفتن
گفتن که تو کاری که به تو ربطی نداره دخالت نکن (لول)

شهرام پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ب.ظ http://werwer.blogsky.com

سلام..
خیلی قشنگه ....( گه خوردی که قشنگه ...فک کردی اگه گفتی قشنگه میگه بیا از کونم بخور خاک بر سر )

afshinpars7 پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ب.ظ http://afshinpars7.blogsky.com

خوشحالم از این که به بنده سر زدی. من این فیلم مورد نظر رو بیش از صد بار دیده ام و هر بار هم لذت برده ام. می دونی هنر هفتم یه دنیای دیگه است. اهل سینما (فیلم های تاریخ سینما هستی؟)

علی جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:33 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

سلام من تو کار این دنیا موندم
تو وبت سفید بود گفتن قشنگه
سیاهش کردی میگن قشنگتر شده
حالا که ری..ی توش سفید شده
بازم میگن قشنگتره(هاهاها)
میگم یه صورتی بزن ببین چی میگن ملت
(لووووووووووووووووووووووول)

پلیده جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:53 ب.ظ

مثل اینکه زیادی پروتون کردمااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد