توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

۳۹ - ادامه بشوک بابا میشود ....


خانومه: بخواب رو تخت و لباستو بزن بالا وزیپ شلوارتم بکش پائین !

من : اوا خانوووم من که نیومدم عکس سکسی بندازم ، لطف کنید یه عکس رسمی و باکلاس بندازید

( نمیدونم چرا بعد از این حرفم خانوم به مدت 3 ثانیه کله بدنش سست شد )

- ببین خانووم عزیز شما اصلاااااا حالتون خوب نیست بهتره حرف نزنید ، یا اصلا چشماتو ببند و یه کم استراحت بکن

منم که حرف گوش ککککن ، سریع چشمامو بستم

یهو صدای پا شنیدم ،چشمامو یواشکی باز کردم و دیدم یه آقاه داره میاد طرفم

بعد از چند دیقه یهو یه چیزی ریخت رو شکمم

وااااااااااااااااااااااااااااااای پدر سگ اینم فکر حاله خودشه هاااااا (لووول)

تا اومدم چشمامو باز کنم ،حس کردم داره با یه چیزی شکممو میمالونه

نکبت خیلی هم حرفه ای این کار رو میکرد ؛ منم که خجالتیییییی روم نشد چشمامو باز کنم و الکی خودمو زدم به خواب که یه وقت فکر نکنه من بی زبونمو هیچی بهش نمیگم (لوول)

بعد از چند دیقه گفت خانوووم پاشو خوابت برده؟

منم چشمامو باز کردم و الکی مالوندمش و گفتم : ااا ساعت چنده ؟ خیلی وقته خوابم ؟

آقاه ِ هم یه لبخند موزیانه زد و یه دستمال بهم داد وگفت شکمتو پاک کن ؛ من هم بخاطر اینکه خودم رو بزنم به اون راه که هیچی نفهمیدم گفتم :

- وااای خیلی گرم بود ، نگااا کلی هم عرق کردم

بعد بهم یه عکس سیاه سفید داد و گفت خبری نیست خانوم و رفت ( فکر کنم منظورش از خبری نیست این بوده که کسی اون دوروبرا نیست و میتونم زود برم بیرون تا کسی ندیده !)

هی عکس رو این ور کردم هی اونور کردم ....

وااااااااااااااااای دیدید چی شد ؟ بچمون کرم شده بود نه کلاغ ، نمیدونید چه قد بلندی داشت ....

( تموم شد)

***************** حالا اگه گفتید چرا بچمون تبدیل به کرم شد؟

( این داستان کاملا خیالی بود و فقط دل دردش من رو بیچاره کرد)

......................................................................................

اضافه بر سازمان :

در جوابه کامنت خانم یا آقای " اسم وآدرس مهم نیست " چیزی نوشتم که گفتم شاید بد نباشه شما ها هم بخونید ، تو همین پست قبلیه اس ...

********** اینم یه عکس یادگاری برای عاشقا (لول) :

نظرات 16 + ارسال نظر
پلیده جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:00 ب.ظ

لطفا جو گیر نشید و مثل بچه آدم و به دور از هر نوع بی ادبی کامنت بذارید

شهرام.. جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:01 ب.ظ

پلیده جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:01 ب.ظ

لطفا جو گیر نشید و مثل بچه آدم و به دور از هر نوع بی ادبی کامنت بذارید
البته اختیارتون دسته خودتونه میتونید اون روی گوه خودتون هم نشون بدید (لووول)
اما اگه باهاتون بدشدم تقصیر خودتونه

شهرام جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:09 ب.ظ

خوب من یه خورده انحراف اخلاقی دارم ...!!!
به همون جای اول راضیم ..(نیش)..بسکه قانعم!!
البته خوشمزه ترم دوست دارم ...(اینم از قناعتمه !!)

اشتهامم زیاده (لووووول)
هم اونو میخوام هم خوشمزه ترشو ...( بیا!!)

حالا جریان این کرمه چیه ...الله اعلم..
هر کی یه داستانی میزاره برا خودش ...

من میگم ممکنه یکی لولشو اون تو جا گذاشته .....(لووول)
تو چی میگی ...

نه این که تو خیلی طالب لولی شاید احتکار لول کردی ...
لول سر خود شدی ..

از بشوک چه خبر ....
چشم دیدنشو ندارم ./...
ولی خیلی دلم میخواد ترو ببینم ...(لوووول)

میبخشی ولی به دلایلی کامنتتو پاک کردم ....
به حرف تو رسیدم ...
اینجا راحت ترم ...
قربونت ..(اگه ترش نمیکنی )


نه بابا خیالی نیست من خودم گفتم که اونجا جوابمو نده
اما من اینجا جوابت رو میدم
منم به موقعش میبینی
لول کسی هم جا نمونده

اوشگول جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:43 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

نمیدونم واله چی بگم...
ولی چه اتفاق سکس باحالی بود...
حالا نمیدونم تو پست بد شاید ضد حال بشه و هیچ سکس تو کار نباشه...
نمیدونم واله بچت چرا کرم شد.

علی جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:52 ب.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

آخه این مردم جنبه ندارن
راستشو بخوای فرهنگ ندارن

علی جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:54 ب.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

این کرمه من میدونم چیه
ولی خب نمیشه بگم برداشت بد میکنن بعضی ها
شاید یه بار تو پی ام بهت گفتم
من نمیدونم چندتا دارم اونش دیگه با خداس
ولی میدونم که به ازدواج نکشیده که زن داشته باشم
(هاهاها...)

شهرام جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:06 ب.ظ

دادم...

مرصاد جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:19 ب.ظ http://martike-gharneshin.blogfa.com

زهی خیال باطل.... من و می گی جیگر؟؟؟؟ ها ها ها ها

afshinpars7 شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ق.ظ http://afshinpars7.blogsky.com

سلام.متن بعدی منو بخون. در باره یصد فیلم برتر سینما هم من در خدمتم.

علی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:23 ق.ظ http://redemption-in-hell.persianblog.com/

جالب بود اولش ادم یه فکر دیگه میکرد در هر صورت خوشحال میشم به ما سر بزنی واگه دل پلیدت خواست لینکمون منی

علی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ق.ظ http://redemption-in-hell.persianblog.com/

راستی اینم ایدیمanimagus_tiger

دخترجهنمی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ق.ظ http://jahanami.blogfa.com

سلام
یه چند روزی هست که بلاگت و میخونم فکر میکنم نوشتنت از وقتی شروع کردی تغییر کرده اما بامزه شده یا حداقل من که دوست دارم با اینکه سبک مون خیلی متفاوته میخوام با اجازت بلینکمت.
راستی نظرهای پست قبلیتم خوندم اما حرفهای مهم نیست و زیاد هم قبول ندارم چون بلاگ جای ازادیه و قرار نیست همون طور که بیرون مجبوریم باشیم اینجا هم باشیم اخه چقدر قانون و اوصول من که دیگه داره حالم بهم میخوره.
پیروز باشی.

کسی من رو مجبور نکرده مثله بیرونم باشم
من دل میخواد همونی که هستم باشم
از دورویی متنفرم
جامعه هم حق نداره من رو مجبور به کاری بکنه
من قانونهای خودم رو دارم و فقط به همونا احترام میذارم
سر همین قانونهای خودم هم یکی دوبار حالم جا اومده (لوووول)

کس شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:37 ق.ظ http://kas-nakas-bikas.blogsky.com

وای ..
این همه .... لول
همش چند روز !!!!

کس شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ق.ظ http://kas-nakas-bikas.blogsky.com

پ.ن : کور بشه چشم حسود

آرمان یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.arman-s.blogsky.com

عالی بود ارزش لینک کردنو داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد