توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

۴۱ -همه به نوعی سرکارن .....


بابا شماها از بیخ خرابید

هر کی یه کاره مفت گیرش بیاد زودی براش حرف درمیارید

نخیر اینجانب پلیده خانوم ملقب به دختر اهریمن یه عدد! کار دولتی پیدا کردم که قراره اونجا مهندس بشم (لوووول)

جدی میگم نیشاتونو ببندید

من چون کارهای کامپیو"تــــــریم "- البته تریم بیشتره - (هه هه هه ) در حد عالی تر از این حرفهاست (لوووول) قرار شده برم اونجا قراردادی کار کنم

البته ساعت کاریش مثله شرکتای دولتیه آخه کارشم دولتیه

با تیپا هم نمیدازنم بیرون چون تا دلتون بخواد پارتیم به راه ِ

اسما" هم مهندسم اما بهشون قول دادم که دانشگاه هم برم

- اصلا حال دانشجو شدن ندارم ، آخه دانشجو شدن هم افتخاره؟ من که بدم میاد -

- درضمن هرکس هم خواستاره کاره باید صبر کنه تا من اونجا مدیر عامل بشم (لولی) -

 

.................................................................................

اضافه بر سازمان :

تا 2 ساعت پیش عمه مینا خونهمون بودم میخواستم آپ کنم که با موج اتنقادات عمه جان روبه رو شدم که :

آخه دختر مگه تو علافی ، وبلاگ بازی دمده شده ، برو 2تا کلمه حرف حساب یاد بگیر ....

خلاصه اینکه نافرم زد تو حالمون و از خیره آپ کردن گذشتیم

اما به 2 -3 تا وبلاگ بردمش تا اونا رو بخونه

گفتم بیا عمه جان من علافم یا اینا که میان اینجا خالی میبندن وملت رو میذارن تو کف ؟

یه یارو هست ( حالا دختر یا پسرش بماند) که من بدجوری تو نخشم ، ناخواسته وبطور اتفاقی هم به انواع واقسام بلاگهای مزخرفی که ساخته دست پیدا کردم

نه توی توهم نیستم

من دیگه خوب میشناسمش از نوع نوشتهاش ، براش یه کامنت هم گذاشتم که چرا اینکار رو میکنی و اینکه یه کم خودت باش ؛ اما اوشون خودشون رو زدن به اون راه و اصلا کامنت من رو تائید نکردن

این فقط حرف من نیست وقتی به عمه ام بلاگاشو نشون دادم اونم تائید کرده ؛ البته یه بلاگ هم که از نظر محتوا شبیه بلاگای اون بود هم قاطیش کردم اما خیلی راهت تونست تشخیص بده

واقعا من متاسفم

نمیدونم چرا بعضی انقققققققققققققققدر علافن البته به قول عمه ام من ته علافا تشریف دارم

این رو هم نمیدونم چرا اتقدر بعضی ها خنگ هستن که همه چیز رو سریع قبول میکنن

بابا یه کم دوگولتون رو بکار بندازید خوشتون میاد بقیه علافتون کنن ؛ نه خداییش خوشتون میاد؟؟؟؟؟

- بعضی ها هم خوب سرکارنااااا-

- این حرفا بدجوری رو دلم سنگینی میکرد ؛ آقا جون بد میگم بگو بد میگم تا دیگه بد نگم (لوووول)-

.............................................................................

تا اونجا که میشد جواب کامنت تاتون رو دادم دیگه خیلی زور زدمااااااا

خوب من برم لالایی تا برام حرف درنیوردن (هه هه هه؟؟)

 

نظرات 14 + ارسال نظر
علی یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:59 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

الان تو یاهو نیستی؟!!!!!!!!!
آیدیتو باز کن

شقایق واژگون تنها یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:03 ق.ظ http://www.asalimori.persianblog.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری امیدوارم که موفق تر باشی از اینکه به کلبه حقیر ما سر زدید ممنونم.

afshinpars7 یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ق.ظ http://afshinpars7.blogsky.com

درود بر تو. اگر وقت کردی یه سر به آرشیو من بزن و به متن اخلاق در هنر های رزمی نگاه کن. بعد خبرش رو بهم بده.شاید به میهمان گرانقدرت متن های هفت هنر رو نشون می دادی ناراحتت نمی کرد و متوجه اشتباهش می شد. بهر حال منتظرم. موفق باشی...

حمیدرضا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام
من هیچ وقت نمی تونم تصور کنم یه دختر اینقده ارزون باشه! باز اگه پسرا کس شر میگن عیبی نداره ولی "خوشگلا باید برقصن" !
فکر کنم دختر خوبی باشی ولی مثل همه تو اینترنت قسمت آقای هاید میزنه بالا! نه دکتر جکیل! ;)

جنابعالی بهتره اصلا تصور نکنید، چون دختر کالا نیست که بخوای بگی ارزونه یا گرون
هرکسی هم مسئول رفتار وحرکاته خودشه میخواد دختر باشه یا پسر
مهم اینه که خودشو به خاطره جنسیتش محدود نکنه

شهرام یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ب.ظ

یه خورده فرق کردی ..
ای دیمو دادم قبلا..

بهزاد یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام
خوبی؟
من هم با تو موافقم همه همه رو سرکار میگذارند
اما امیدوارم تو اینطوری نباشی
خیلی خوب مینویسی و خیلی هم فعال هستی
همینطوری ادامه بده
موفق باشی بای

بهزاد یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:59 ب.ظ

راستی این رو یادم رفت بپرسم قضیه این میتینگ چیه؟
ما هم دعوتیم؟

مرصاد یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:18 ب.ظ http://martike-gharneshin.blogfa.com

بابا کجا بنده اش هستم......... مارو پشمش هم حساب نمی کنه(( منظورم خدا نبودااا))

مرصاد یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ب.ظ

راستی درست فهمیدی خدا چی افریده من و... افرین. خیلی با هوشی

بچه مثبت یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:59 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

کاشکی حداقل الاف و درست مینوشتی - اگه دیکته بود صفر میگرفتی - خیلی الاف خودتی ها کم واسه خودت پبسی باز کن خوب نیست دختر آدم اینقدر الاف خودش باشه -
الاف # علاف
بای بای

آدم علاف خودش باشه اما علاف بقیه جماعت نباشه
حالا چه با الف چه با عین

ممل کین کنگ دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ق.ظ http://khabarchen.blogspot.com

عرضم به چاک درز شما که . ارگاسم بالازدن و یا به قول تو که حرفه ایی هستی به ارگاسم رسیدن . بعدشو به چسب
جاتر است و بچه نیست .
این خیل مشتاقان که در وبلاگ زیبایت کامنت چپونی می فرمایند ( نه برای قلم و ادبت بل برای در عقبت می باشد )
ممل کینگ کنگ به دوستانی که ابول خودشونو روغن مال کرده و به این وبلاگ تشریف فرما می شوند اعلام می دارد زهی خیال باطل .
هرچی بود و نبود را بشوک دو لپی نوش جان فرموده و برای بازدید کنندگان فهیم چیزی باقی نمانده الا دودول بشوک .

حالا چی ؟؟؟ نزد بالا ؟؟؟ آمپر ارگاسمت نزد بالا ؟؟؟
اسم بشوک که بیاد یه چیزی بالا می زنه . یا ارگاسم یا استرس و شاید همون خمودگیه ملانکول
راستی خبر داری ممد بیجه تو بچه گی ابنه ایی تشریف داشته
به میل خودش نه . زورکی
گرفتی ؟؟؟؟
خیلی دوست دارم . خیلی زیاد
این یکیو شوخی نکردم
بابای هانست

ببین این خیل مشتاقان حتما یه چیزی بهشون میماسه که میان دیگه
این شدت گرمایی هم که داره از تو بیرون میزنه بخاطر اینه که از من به قول خودت
فقط اونجای بشوک بهت میرسه که دیگه از من نیست
آره این دفعه بد جوری زد بالا ؛ تو اصلا خدای آمپری
من واقعا موندم در مقابل این حرفات چی بگم
بلاگتم که مثل حرفات وجودشو نداره .....

مستراح دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:26 ق.ظ http://www.banooye-sharghi.blogsky.com/

مبارکه...
کارو میگم...
و البته قالب نو(چشمک)

دست شما درد نکنه
بعد از این همه مدت واقعا من رو شرمنده کردید (لووول)

عزیز جون دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:09 ق.ظ http://www.azizjon.com

بهترین و بزرگترین سایت ایرانی که جدیدترین موزیک ها . بزرگترین گالری عکس . آموزش های گوناگون . نرم افزار ها . بازی . فال و خود شناسی . دیکشنری آنلاین . اخبار روز و روزنامه ها . فیلم ایرانی و خارجی . مذهبی و لینک های روزانه دارد سایت عزیز جون دات کام است . www.Azizjon.com

درنا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:16 ب.ظ http://saahell.persianblog.com

سلام... ممنون از حضور همیشگی و گرمتون... خونه کوچیک من به روز شده... در انتظار قدم های مهربان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد