توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

۴۲


 

چند وقت پیش بشوک ازم پرسید :

هنوز دوسم داری؟

بهش گفتم :

آره هنوز دوست دارم.

گفت :

چند تا ؟

هیچی نگفتم و یه لبخند بهش تحویل دادم اما داشتم به اندازه اش فکر میکردم ....

اندازه ی :

10000 تا کاکتوس که هر کدوم از تیغاش به 1 متر رسیده

20000 تا سگ هار که دورت کردن

30000 تا کلاغ که میخوان بیان بوست کنن

40000 تا شهاب سنگ که کله ی پوکه تو رو نشونه گرفتن

50000 تا سم کشنده که قراره همه رو رو تو تست کنن

60000 تا ولت! (لوووول) که قراره بیاد باهات دست بده

70000 تا چوب تر که قرار مقاومت هر کدوم رو ، رو بدنت تشخیص بدن

80000 تا جوجه تیغی که موظف به ناز کردنشونی

90000 تا بادکنک که باید در عرض 1 ساعت بادشون کنی

10000 تا پاکت نامه که همه رو باید لیس بزنی (هه هه هه)

نمیدونم چرا احساس کردم که اگه دوسش نداشته باشم سنگینترم .....

نظر شما چیه ؟ بالاخره دوسش داشته باشم یا نه ؟

.........................................

آخ که من قربونه این کامنت های مریخیتون برررررررررررررم وبرگردم

 

نظرات 22 + ارسال نظر
آهو خانم دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.ahookhanom.persianblog.com

سلام . ممنون که به من سر زدی . وب لاگ بانمکی داری . موفق باشی

مرصاد دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ب.ظ http://martike-gharneshin.blogfa.com

می گم من ۳۰تا بادکنک تو دوروز باد کردم تخمام هم باد شد این بد بخت چطوری می خواد اینهمه باد کنه؟؟؟

اونی که من میشناسم با تلمبه این کارو میکنه (لووول)

مرصاد دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:30 ب.ظ

جالبه ... دکون باز کرده این انقدر قیمت گذاشته؟؟؟؟.. اخه کدوم کس مغزی برا این کار می اد تو نت. می دونی چیه مشکل فقط جنبه هستش فقط. خیلی ها هم عقده ای هستیم. دیگه سکس چیزی نیست که این حرفا و می زنی. مشکل اینه که نود درصد این تجربه و داشتن ولی نمی گن اما یکی که می اد صاف و ساده می گه همه فکر می کنن طرف جنده اس. ولی می دونی چیه؟/ این کس لیسیا به من نیومده. من ماله این حرفا نیستم. اهلش هم نیستم. این و مطمئن باش. پس تو این زمینه ها به من گیر نده. تازه اگه همه مرصاد بودن اونم خوب بود.((:ی بمون تو کفش)) پس لطفا برا مثال زدن از نام بقیه استفاده کن. با تشکر.

مرصاد جون این یارو فکر کرده رفته 2 تا جنده رو کرده ( حالا اگه هم کرده باشه) کاره شاقی رو به انجام رسونده و میاد اینجا پز میترکونه
قشنگ زدی وسط خال ... عقده .... طرف تو کفه میاد اینجا قمپز در میکنه
میگما خوبه من حرف به خصوصی از س..س نزدم مگه نه به چه چیزایی متهم میشدم
بمیره برات که هر کی از راه میرسه به تو هی گیر میده - تا حالا به این موضوع فکر کرده بودی؟-

اوشگول دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:24 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

هرجور راحتی...
بنظرم ولش کن بابا این نشد یکی دیگه ...
بچه مثبت بهتره که...lol

اااااااااااااااوه بچه مثبت؟؟؟
من کلاهم بیوفته جلو پاش نمیرم بردارم اونوقت .....

بهزاد دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام
خوبی؟
از اینکه من رو آدم حساب نکردی و جوابم رو ندادی ممنونم

خوبم ، واااااااااااااااااای به جونه کی کی یکم! یادم رفت
میتینگ هم از اسمش معلومه چیه دیگه
قرار یه میتینگ بذارم البته الان نه وقتی 2 تا آدم باحال و با ادب پیدا شد
البته بیشتر بچه هایی که میان اینجا خوب هستن
اما میخوام یه کم بیشتر باهاشون آشنا بشم با روحیاتشون و اخلاق و رفتارشون
تو هم چرا که نه؟ دعوتی هم نیست مطلق به همه بچه های بلاگه (لوووول

بچه مثبت دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:34 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

سلام به ذات اقدس پلیده جووون
اوشگول دیشب تو محل سر تو جون ما کرده بود که غلط املائی های پلیده رو نگیر ما هم که خراب رفاقتیم گفتیم چشم عزیز از امروز الاف و اگه به جای ع با ط هم بنویسی از نظر ما هیچ مشکلی نداره .

اون قسمتی که راجب لیس زدن پاکت نامه نو شته بوودی منو یاد یه خاطره انداخت تو زمان ماضی بعید یادش بخیر زموون شاه یه تمبر چاپ شده بود که عکس چیز و روش چاپ کرده بودند ملت مونده بودند حیروون که روی تمبرو لیس بزنند یا پشت تمبر فقط اوشگول حیرون نبود چون همیشه روی تمبرو لیس میزد هیچ و قت هم نامه هاش به مقصد نمیرسید .

خوب؟ از اینکه این غلط بسیار بزرگ رو به ما بخشیدی ازت ممنویم ملا جان ، باشد که همیشه سرفراز وغلط یاب باشید
خاطره ی به یاد ماندنی بود

اوشگول دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:57 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

ممل کینگ کنگ ..ممل کینگ کنگ ... ممل کینگ کنگ
ببین اگه میشه با من یه تماس بگیر...
اینم آیدیمه.
mosi_spring

باشه اوشگول تو همممممم؟
تو دیگه انقدر پر رو شدی که از رو خنجر میزنی ( لول)

ممل کینگ کنگ دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ب.ظ http://styx666.blogsky.com/

نوکرتونم به مولا . همه زندگی فدا پلیده جوون
اوشگول آقا خوبی شما مستر .اگه کن یو اسپیک انگلیش. همینجا باما صحبت کن . تو اولین فرصت بهت یه آی دی میدم
منتها ما اصولاْ چت و چتر باز نیستیم .
باز پلیده جون پدیده رو فراموش کردم
خوبی عسل . گیس گلاب خانم . ابرو کمونی
آخ که من قربونه تو برررررررررم و هیچ برنگردم
فلاْ

از پلیده -----------------> به ممل و ممل ها دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:49 ب.ظ

ببین ممل گوریل اگه بخوای یه بار دیگه به کسایی که میان اینجا توهین کنی فیلتر رو فعال میکنم
شما که دنبال ک..س نیستید و براتون فک وفراونه انقدر خودتون رو اینجا جر ندید که کی بخاطر چی اومده اینجا
لازم هم نکرده اینجا قیمت گذاری کنی و ک...ر خودتو به رخ بقیه بکشی
ساعت کامنتایی که گذاشتی اینو نشون میده که از من علاف تری و همیشه تو نت ، برو بیرون بذار یه کم سرت هوا بخوره شاید از توهم دراومدی
به نظر من که به تو ک..ن هم نمیدن چه برسه به ک...س
درضمن من آدمایی که این لحن رو دارن اصلا به حساب نمیارم چه برسه به اینکه بخوام براشون چس قر بیام
راستی ای صاحب ک..ر مغز! از کی تاحالا بچه ک..نی ها فکر خون شدن؟
کامنت هاتو پاک کردم بخاطر بی ادبی که به بقیه کرده بودی و به من
جنابعالی که فقط بخاطر روح بلاگ !میای اینجا پس فقط هم بخاطر متنها کامنت بذار و تو کاره بقیه هم دخالت نکن
*** حفظ شود ******** هان ای ممل ها (لوووول) بدانید که عذابی سخت در انتظار شماست پس بدانید وآگاه باشید که ک..ر شما ازآن شما نیست و در سوت ثانیه میتوانیم جای آن را با وزنه ای 30 تنی و چه بسا بیشتر عوض کرده تا باشد عبرت برای آینده گان

امیر سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 ق.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری منم دلم نیومد که نظر نداده برم
اگه دوست داشتی یه سری هم به من بزن
تا به هم لینک بدیم
امیر

میترا سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام پلیده جون
من آی دی شما رو ادد کردم خیلی دوست دارم که باهات بیشتر آشنا بشم
میشه بگید کی ها آن میشی تا باهم چت کنیم؟
منتظرتم
خداحافظ

نیروی انتظامی مردمی(تعامل پلیس و مر سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.police.ir

خانم عزیز خریت هنوز مد نشده که تو با عجله داری بدو بدو دنبال لباسش میگردی!!!!!!!
به هر حال هر کسی یه جور ابراز علاقه میکنه
حالا خودمونیم دوست داری کسی خودت رو اینطوری دوست داشته باشه؟
مثلا بندازتت جلوی سگا بعد که سگا حسابی تیکه تیکه کردنت و بعد بردنت بیمارستان و بعدش چند تا عمل ترمیم انجام دادی و آخرشم شبیه سیب گاز زده شدی و از طرف دیگه محل گاز گرفتگی ها عفونت کرد و مجبور شدن مثلا دستت رو قطع کنن بعدشم دکتر بیاد و بگه خانم شما دیگه امیدی به زنده بودنتون نیست.بعدش بشوک بهت بیاد بگه عزیزم چون دوست داشتم تو الان شبیه آناناس شدی خوشت میاد؟
کلا هر چیزی همونطوری که باید باشه اگه باشه خوبه.

این فکرای پلید گونه هم تا یه مدت کمی بهت احساس متفاوت بودن با بقیه آدما رو بهت میده.
بعدا میبینی که اینقدر از آدما دور شدی که دیگه هیچ فرقی با یه پشه مزاحم نداری.خب پشه مزاحمم به راحتی با یه مشت له میشه.
هم این دنیا.هم این مملکت قانون داره.
چون یه جوجه جو گیر شده ای چیزی بهت نمیگن.وگرنه مثل گوجه فرنگی لهت میکنن.بعدش هم ازت رب درست میکنن.
بعدش هم میگیرن میندازنت تو یه گونی.بعدش میبرنت
جایی که عرب نی انداخت.
وقتی ببرنت آگاهی اون وقت تازه آدمای خبیث واقعی(البته با خلاف کار ها) رو که گویا خیلی هم دوسشون داری میبینی.
ما زجه های لات تر از شما رو اونجا دیدیم.
کنترل شده تر بنویسین.
تعاملات پلیس و مردم.

وااااااای ما چاکره برو بچ نیروی انتظامی هم هستیم
چشم سرکار هر چی شما بفرمائید
من اصلا رب ، خیار چنبر ، سوسکه مرده ی دمه خونتون ...
آگاهی هم با اجازتون رفتم
چشم خودمو کنترل میکنم
- خدایی خیلی حال کردم با حرفات -

علی سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:00 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

ها ها ها ها ها.........
عجب کامنتای توپی داری کفم در اومد...

ببین ماها بدنیا اومدیم که دوست داشته باشیم
بالاخره باید یکی رو دوست داشته باشی
اگه بشوکت دوست داشتنی هستش
پس دوسش داشته باش
حالا اندازشو رابطتون تعیین میکنه

من خیلیییییییی دوسش دارم

علی سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ق.ظ http://redemption-in-hell.persianblog.com/

سلام من ودوستم همش بهت سر میزنیم تازه خیلی وقته لینکت کردیم طبق قانون سوم نیوتون تو هم باید مارو لینک میکردی ولی نکردی حالا خودت برو جواب نیوتن بده راستی پلیده جون اگه مرحمتی بفرمایی و اگه روح پلیدت قبول کرد یه سر ب ما بزن ممنون میشیم کلی حال میکنیم

چرا میزینی؟
من که گفتم هر کی لینکم کرده بهم بگه تا لینکش بکنم

شهرام سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام..
اصلا این بشوک شده یه جزء جدایی ناپذیر ازاین بلاگ...
این ور میری بشوک ..اونور میری بشوک...
بابا ما هم ادمیم خدایی نکرده ...
من میگم به اندازه همه موارد دوستش داشته باش ..
بسکه حسودم..
راستی من برا اون امری که گفتین خدمت رسیدم ...میشه ؟؟

بعضی ها فک میکنن اینجا بوی کباب میاد ......خبر ندارن که خر داغ میکنن اینجا .....
لطفا دستتونو دم کونتون بگیرین داخل شوید..
عذر میخوام از همه دوستان ..
ببخشید ..

چیه حسود؟
کدوم امرم؟

بهمن قورباغه سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:59 ب.ظ http://loverfrogs.persianblog.com

سلام.
دوست دوست تا روز قیامت.
نشستم همه پستات رو خوندم. خیلی عجیبی.
از آدمای عجیب خوشم میاد ولی ازشون میترسم همین تازگیا یکیشون گازم گرفت (لووووول به قول خودت).

هی پلیده ........ هیچی!
منم up ام

دست شما مرسی ...

اوشگول سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:08 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

ما آپ کردیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

ممل کینگ کنگ سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام پلیده جونم . خوبی عزیزم
چه حسن تفاهمی امروز منم تا این لحظه به وب دسترسی نداشتم .
چشم . از این به بعد به بازدید کنندگان وبلاگت چیزی نمی گم
هرچند که بهشون هیچی نگفته بودم .
توی مارمولک هم از سیاست مداری و همون پلیده بازیت هست که سنگ اونارو به سینه میزنی و گرنه آرزو می کنی که سر به تن خیلی از ماها نباشه .
منتها ممل یه دل نه بل صد دل عاشق سینه چاکت شده
و دریا به دریا منزل به منزل کوه به کوه آوره توست .
از همینجا از همه به خصوص مرصاد جون عرضضضض و مذرتتتت خواحی میکونم . آغا مرثاد طو منو ببخشید
پلیده جوونم فردا منتظر آپت هستم . منتها این نظراتو فیلتر نکن . قول می دم پسر با ادبی باشم و حرفای « سیکیم خیاری » نگم .
فلا

مرصاد سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:48 ب.ظ http://martike-gharneshin.blogfa.com

این یارو با نام نیروانتظامی برات کامنت گذاشته چه باحاله............ خوشم اومد....... اگه این و می خونی یه سر پیش من بیا......

ممل کینگ کنگ سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ب.ظ

دوست عزیزم در وبلاگ وزین
نیروی انتظامی مردمی(تعامل پلیس و مردم
جانا سخن از زبان ما میگویی .مام که با این پلیده جون اینجوری صحبت میکنیم می خواهیم همینو بفهمه . بفهمه که این چس بازیا تا یه مدت ارزش داره و بعدش هیچ . اینا میلشون هست که چرند و پرند بنویسن وبعدشم ملت بگن به به این دختره با چه زاویه فکورانه ایی به مسائل نگاه میکنه .
پلیده جووونم . الهی من قربون اون شکلت برم . همش فکر میکنم شبیه اون دختره هستی که تنبونش نصفه و نیمه اومده پایین و قیافه اون نشون میده که چه قده معصوم و مظلوم هست .
قیافه مظلوم و تنبون مضروب
مخلص همه بروبچز کامنت نویس در این وبلاگ هستیم
پلیده جوووونم راضی شدی . به بازدید کنندگان عزیز علی الخصوص مرصاد جان و شهرام خان مجدداْ سلام عرض شد

درست فکر کردی خوشگل تازه یه چیزایی هم یادت رفت تصور کنی
خال رو ک..نم رو
شکم گنده ام که مثل مشکه
ناخونای عقابیمو
موهام هم که مثل عشایر عزیزه و مثل پشم گوسفند می مونه
- تمام اینا هم بخاطر کمال همنشینی مثل تو هست -
جنابعالی هم اگه از چس بازی من خوشت نمیاد چرا میای بوش میکنی؟؟

بهزاد سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام
ممنون

afshinpars7 سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:08 ب.ظ http://afshinpars7.blogsky.com

درود بر تو.من فقط در موضوعی که عنوان کردی هنر جو هستم. می دونی؟ تو این شرایط روزگار کار کردن و تمرکز کردن و به روح اندیشیدن سخت شده. اما با توجه به اینکه قبلا کار کردی هر امری شدنی است. فقط باید با کسانی باشی که بتوانند به تو کمک کنند.نه اینکه زمان بگذاری برای پاسخ دادن به... چرا نمی خوای باور کنی که حتی پاسخ دادن به بعضی ها یعنی بها دادن به آنها؟بهرحال دوست خوبم اگر احساس کردی کاری از من بر می یاد در خدمتم. به عنوان یک همراه نه بی منت نه بی مزد...

نه بی منت نه بی مزد ؟
حرفت بو دارهاااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد