توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

توهمات پلیده ....

افکار ملانکولی و جرقه ای که فقط مخصوص مخ ِ خودمه و یه جورایی ابراز اعتراض به بشوک هست ، پس کسی به خودش نگیره ......

44- روزهای به یاد ماندنی....


دیروز روز خوبی بود با وجود اینکه از دل درد داشتم میمردم

امروز هم روز خوبی بود با وجود اینکه از ارث محروم شدم

فردا هم صددرصد خوب خواهد بو با وجود اینکه من وجود نخواهم داشت ....

 

من مخلص ِ این همه روز خوبم ....

شما چی؟ شما هم روزاتون به خوبیه روزای منه؟

دلم برای روزای بد تنگ شد (لوول) ...شما هم؟

.................................................................

حالم زیاد خوب نیست

آنفولانزا (خروسی) گرفتم ....

 

نظرات 23 + ارسال نظر
مرصاد چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ق.ظ http://martike-gharneshin.blogfa.com

خب با خروسا نپر!

توحید چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ق.ظ http://thdmc.blogsky.com

آنفولانزای خروسی...؟!
از کی گرفتی؟!

از یه مرغه ...

علی چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:57 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

این آخرین حربه باباهاس
از خرفتیشونه عزیزم
از بیکاری هر روز یه ... میخورن
خودتو ناراحت نکن
در ضمن تو که رفتی سر کار احتمالا زورش گرفته

بهمن چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.loverfrogs.persianblog.com

آره.
روز خوبی بود.
وقتی بلندشی به بابت بگی: اگه بخوام بگم گه خوردم بچه تو شدم. ولم کن؛ باید کی و ببینم؟
حتما روز خوبیه.
ارث؟
---------------------------------------------------------------------
خدا شفاتون بده.
هم تورو هم خروس رو
---------------------------------------------------------------------
گفتی خروس راستی چرا اینجا مردم مثل خروس جنگی بهم میپرن؟

در مورد اینکه کیرو ! باید بیبنی باید بگم همون کیرو باید ببینی (لووول)
چون اون باعث بوجودت اومدنت شده .....
..................
ما خودمون همه رو شفا میدیم
..................
خوب اینجا مدلشه دیگه هر کی بیشتر نوک بزنه عاقل تره ( هو هو هو )

ممل کینگ کنگ چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام بر دوستان کامنت نگار عزیز از جمله
مرصاد توحید علی افشین
و در راستای سیاست فیلترینگ بانو پلیده جان پدیده بنده یعنی ممل کینگ کنگ مجاز به نوشتن درباره پست روزانه هستم و هیچ نظری نسبت به کامنت ها نخواهم داشت
... و اما درباب آنفولانزا
فی الساعت الان در اداره کاری فی الفور وجود داره ... برمیگردم و دربارش صحبت می کنیم .
عزیزان و دوستان
فلاْ

علی چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:40 ب.ظ http:///redemption-in-hell.persianblog.com/

ممنون که سر زدی اتفاقا منم هفته پیش انفولانزا (مرغی نه خروسی) گرفتم ولی خوب شدم ممنون از لینکت بازم به ما سر بزن راستی کمتر برو طرف خروسها تا خروسی نشی

بهزاد چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام
اخی نازیییی خوب میشی خانومی

مرصاد چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ب.ظ

شکر...
یه نفسی می اد و می اد و می اد.
رفتنش با خداس دیگه.
چرا غیرفعال کردی کامنتدونیت و؟؟

مرصاد چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ب.ظ

راستی از هیچی هم نترس. سایه اشون که ترس نداره هیچ خودشون هم ترس ندارن. کاریت داشتن بگو پدر پدرسگشون و در می ارم

afshinpars7 چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:39 ب.ظ http://afshinpars7.blogsky.com

درود بر تو. منتطر پاسخت هستم. هنوز پاسخ ندادی.

علی چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 ب.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

حوصله آپ کردن ندارم

am پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:57 ق.ظ

سلام.خوبی..وبلاگت خوشگل شده خانم خانما.
امیدوارم هر روز بهتر بشه.
فعلا بای

به به آقا " ام "! کجا بودی نبودی؟

تامی پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:27 ق.ظ http://barname.blogsky.com

شلام
خوفی؟
ترکیدم از بد بودن
تو هم با این راهنماییت
اصلا معلوم نیست کجایی

بابا من همیشه در صحنه حاظرم تو نیستی پدر جان تا خوبت کنم

ممل کینگ کنگ پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:15 ق.ظ

اؤ ...
آخه دوباره میگی درباره کامنتا چیزی ننویسم ...
این یکی و بزار بگم / فقط همینو / پلیده جوونم /
اکی هیییی / شاهزاده خانووم ماه شب چهارده اجازه نمی ده
آزادی کجاییی آزادی
آزادی کجایی آزادی
آزادی دربست /صندلی جلو / با نوار جدید / درخدمت باشیم خانم
فلاْ

... پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:57 ب.ظ

پلیده..!!!

جانم عرضی بود؟

شهرام پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ب.ظ

صد بار گفتم یه خروس بی محل رو راه نده اینجا ..
هی گفتی لووووول
صدبار گفتم خروسا خطرین
هی گفتی لووووول
صدبار گفتم خروسا منحرفن ...عادتای بد دارن
هی گفتی لووووول
صد بار گفتم
هی گفتی لووووول حالا انفولانزایه خروسی بگیر !!
ای مرگه لووووول
هیچی دیگه بلد نیستی به جز لوووووول
از ارث محروم شدی نگفتی لووووول

نه اون لحظه گفتم شهههههههههههههههرام الهی تیکه تیکه نشی

ممل کینگ کنگ جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:14 ق.ظ

الحمدالله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و نبینا و حبیب الهنا ابی القاسم المحمد ...

سلااااااااام بر دوستان از جمله
تامی مرصاد علی شهرام afshinpars7 ... و قص علی هذا ...
اول صبح دارم میرم مسافر کشی . مونتها گفتیم اول وب رو چک کنیم به هکذا میل باکس

یه دفه گفتیم بریم یه سر خدمت پلیده جووووون
ساعت ۱۰ شب بر میگردم
فلاْ
آریا شهر دو نفر .... آریا شهر حرکت ... نبوووود

آخخخخییی دلم سوخت برات
تو همون بهتر که بری کامنت های بقیه رو نقد کنی
مگه نه هی چرت وپرت میگی (لوووول)

علی جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:03 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

سلام انگاری تو هم بدتر از من شدی
اونوقت میگی چرا آپ نمی کنی
بابا به خدا حوصله ندارم
تو کجایی ؟چت شده ؟مردی؟
من که یه چند روزی هست مردم
هاهاها

علی جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:07 ق.ظ http://robinhood-faghatman.blogfa.com

راستی با عرض معذرت خدمت آقا یی
که با اسم علی کامنت میذاری برسونم که تو این وب من با این اسم کامنت میذارم لطف کن
یه وجه تسمیه ای قرار بده
خود منم گیج شدم کدوم کامنتو من نوشتم
ها ها ها

بهزاد جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام خانوم
حالت خوبه؟
چرا آپ نکردی تنبل خانوم

[ بدون نام ] جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام
کجایی تو؟

اومدم نترس

[ بدون نام ] جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ب.ظ

ااا این قبلیه من بودم میترا

پلیده جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:28 ب.ظ

من چون از 22 خوشم نمیاد 23 میکنم اینو

ااااااااای جاااااااااان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد